شبکه مستند سیما تفاهم نامه‌ای با موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) امضا کرد تا مسئولیت ساخت فیلم‌های مستند با موضوع زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی را به‌عهده بگیرد.
کد خبر: ۸۷۳۶۷۰

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این تفاهم‌نامه که همزمان با مقدمات برگزاری جشنواره فیلم روح‌الله مبادله شده است، امکانی فراهم آورد تا ضمن حمایت شبکه مستند از این رویداد در حوزه فیلم کوتاه و مستند، منابع آرشیوی غنی و دیده نشده موسسه برای تولید محتوا و فیلم‌های ارزشمند با موضوع زندگی امام خمینی (ره) در اختیار شبکه مستند سیما قرار گیرد.

حجت‌الاسلام کمساری معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات این موسسه در جلسه امضای تفاهم‌نامه مذکور با تمجید از فعالیت‌های رو به رشد شبکه مستند گفت: شبکه مستند سیما در این یک سال با تغییر رویکردها و پخش متنوع و جذاب آثار، مخاطب خاص خودش را پیدا کرده و امید است با مدیریت رسانه‌ای مناسب، باعث جذب اعتماد مخاطبان شده و به سمت مقبولیت بیشتر پیش رود. این موسسه هم داشته‌های ارزشمندی در آرشیو دارد که با گشاده دستی آنها را در جهت اعتلای بیشتر در اختیار شبکه قرار می‌دهیم. وی افزود: اگر حرکت حساب‌شده‌ای برای معرفی حضرت امام (ره) انجام شود، حقایق اصیل به نمایش درمی‌آید.

تاکنون نه در رسانه ملی و نه در مدیوم‌های دیگر آن‌طور که باید و شاید، جنبه‌های مختلف شخصیت حضرت امام(ره) معرفی نشده و این عرصه همچنان جای ساخت کار جذاب، اثرگذار و اقناعی دارد.

امیر تاجیک مدیر شبکه مستند نیز عنوان کرد: همواره تلاش کردیم به صورت عملیاتی جلو برویم، گرچه هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله داریم، اما می‌کوشیم تصویر صادقانه‌ای از جامعه امروز کشور ارائه کنیم و به تفاهم‌نامه‌هایی از این دست نیز به صورت عملیاتی نگاه می‌کنیم.

چندی پیش با حضور معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در شبکه مستند، تفاهماتی برای همکاری فی‌مابین شد که این تفاهمات حالت اجرایی به خود گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها