یکی از بازی‌های نقش‌آفرینی خوبی که برای کنسول‌های نسل هفتم عرضه شد Dragon’s Dogma: Dark Arisen نام داشت که البته شاید آن‌طور که مستحق بود دیده نشد و در میان سیل دیگر بازی‌های بزرگ گم شد. با این حال آنها که توانستند بازی را تجربه کنند، لحظات شیرینی را برای خود رقم زدند.
کد خبر: ۸۷۱۴۲۵
اژدهای کنسولی روی PC

خوشبختانه این هفته نسخه PC بازی شامل تمام محتواهای اضافی نسخه‌های کنسولی از راه می‌رسد و دوستداران بازی‌های نقش‌آفرینی حماسی بهتر است حتما آن را تجربه کنند.

بازی شما را در محیطی بسیار پهناور قرار می‌دهد که می‌توانید آزادانه در آن گشت‌ و گذار کرده و ماموریت‌های مختلف شامل شکار اژدها را دریافت کنید.‌

سیستم مبارزات بازی بسیار نرم و روان بوده و شبیه بازی‌های سبک اکشن طراحی شده است. نکته جالب در گیم‌پلی بازی این است که شما تنها قهرمان دنیا نیستید و سه کاراکتر دیگر که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند شما را همراهی می‌کنند.

هر کدام از این افراد توانایی‌ها و قدرت‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند که ارتقا و بهبود آنها تا حد زیادی به شیوه بازی کردن شما و مهارت‌هایی که برای خود اتخاذ می‌کنید بستگی دارد.‌

در نسخه PC بازی می‌توانید این همراهان را به‌صورت آنلاین به دوستان خود قرض دهید تا به توفیق آنها در به دست آوردن اهدافشان کمک کرده و سهمی هم به شما تعلق بگیرد.

مثلا اگر یکی از این افراد در ماموریت‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهد با دشمن جدیدی مواجه شود، تجربه‌ای به دست می‌آورد که هنگام مواجهه خود شما با آن دشمن می‌تواند به پیروزی‌تان کمک کند. سهم از گنجینه‌ها و جواهراتی که پیدا می‌شوند نیز جای خود دارد.

Dragon’s Dogma: Dark Arisen عنوانی فانتزی حماسی است که شما را به مقابله با دشمنانی عظیم و خطرناک دعوت می‌کند.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها