دکتر عنادی:

دیدگاههای استکبارستیزی ایران تغییر نمی کند

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: غرب تصور می کرد پس از برجام شعار مرگ بر امریکا کنار گذاشته می شود اما بدانند که تغییری در دیدگاه های ایران در جهت سیاست های خصمانه غرب حاصل نشده است.
کد خبر: ۸۵۲۹۶۸
دیدگاههای استکبارستیزی ایران تغییر نمی کند

به گزارش جام جم آنلاین ، مراد عنادی در مصاحبه با رادیو گفتگو فروپاشی تحلیل رسانه های غربی مبنی بر کمرنگ شدن استکبار ستیزی ایران را عنوان کرد و گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر استکبار ستیزی بر این بود که ایران با سیاست دولت مردان امریکا دشمنی دارد؛ نه با مردم این کشور و این مخالفت از یک پشتوانه علمی برخوردار است.

وی افزود: در رسانه های امریکایی و بطور مشخص فاکس نیوز به طور مفصل به این موضوع پرداخته شد و در سطح منطقه شبکه های الجزیره و المنار به این مسئله پرداختند و در مجموع واکنش به این قضیه بسیار گسترده بود.

عنادی همچنین به تنوع طیف رسانه ای در پرداختن به این موضوع سخن گفت و ادامه داد: هم در سطح مطبوعات اروپا و منطقه و شبکه های رادیویی و تلویزیونی و همچنین شبکه های فارسی زبان معاند به این قضیه پرداختند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به برجام، بر اهمیت ۱۳ آبان امسال تاکید و خاطرنشان کرد: غرب تصور می کرد شعار مرگ بر امریکا کنار گذاشته می شود یا مواضع رهبری متغیر باشد که مجموعه این ها نشان داد در دیدگاه های ایران در جهت سیاست های خصمانه تغییری حاصل نشده.

عنادی گفت: رسانه های غربی تلاش داشتند آنچه که خودشان می خواهند، اتفاق افتد و این حضور کمرنگ باشد و شعاری داده نشود ولی آنچه شاهد بودیم، خلاف این مسئله اتفاق افتاد.

وی یادآور شد: رسانه های غربی ناگزیر شدند این رخداد را پوشش دهند و حتی این بحث که اوایل مطرح می شد یکی از مقامات امریکایی در مذاکرات گریه کرده، اسم آوردند که آن فرد جان کری بوده.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها