جام جم ورزشی: مسعود مصدق پور شطرنج باز کشورمان در دور پنجم رقابت های شطرنج قهرمانی نوجوانان جهان در رده سنی زیر 18 سال با برتری برابر حریف ترکیه ای خود، همچنان صدرنشینی خود را حفظ کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۷
صدرنشینی مصدق پور در شطرنج زیر 18سال جهان

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از فدراسیون شطرنج، این رقابت ها در سه رده سنی زیر14،12 و 18 سال از سوم آبان ماه و با حضور هزار و 596 شطرنج باز از 92 کشور جهان به میزبانی یونان آغاز شد. 18 شطرنج باز ایرانی هم در دو بخش پسران و دختران در این رقابت ها حضور دارند.
بر این اساس در دور پنجم این رقابتها که عصر جمعه با کسب 7 پیروزی،6 تساوی و 5 شکست پایان یافت ، مسعود مصدق پور در رده سنی زیر 18 سال با برتری بر سانال شطرنج باز ترکیه ای با ریتینگ 2501، صدرنشین جدول رده سنی خود باقی ماند.
علیرضا فیروزجا هم در رده سنی زیر 12 سال دوم و محمدامین طباطبایی نیز در رده سنی زیر 14 سال ششم شدند.
همچنین آرین غلامی(رده سنی زیر 14 سال) ، شاهین لرپری زنگنه(رده سنی زیر 16 سال) ،درسا درخشانی(رده سنی زیر 18 سال دختران) در جایگاه هفتم و آنوشا مهدیان در رده سنی زیر 12 سال در جایگاه هشتم جدول قرار دارند.
بر این اساس در دور پنجم این مسابقات مسعود مصدق پور، محمدامین طباطبایی،آرین برادران، درسا درخشانی، آناهیتا غلامی،مطهره اسدی و آنوشا مهدیان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
مرصاد خداشناس، شاهین لرپری زنگنه، آرین غلامی،علیرضا فیروزجا،مبینا علی نسب و صدیقه کلانتری هم تساوی کردند و پرهام مقصودلو، آرش طاهباز، بردیا دانشور، سیده فاطمه هاشمی و آرتمیس محجوب مغلوب حریفان خود شدند.
پیش تر 8 پیروزی، 5 تساوی و 5 شکست حاصل تلاش نمایندگان شطرنج کشورمان در دور چهارم این رقابتها بود که ششم آبان برگزار شد.
این رقابت ها تا 15 آبان ماه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها