پرویز مظلومی، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان گفت: بازی سپاهان و استقلال همیشه جذاب و زیبا بوده و هر دو تیم به دنبال فوتبال هستند نه ضد فوتبال و می‌خواهند برنده باشند و به همین دلیل بازی زیبا می‌شود.
کد خبر: ۸۴۹۶۶۱

او افزود: دو تیم از هم شناخت دارند و این کار را سخت‌تر می‌کند و ما برای حفظ صدرنشینی به اصفهان آمده‌ام. با همه احترامی که برای فرکی، سپاهان و هواداران این تیم قائل هستیم برای حفظ صدرنشینی قبل از دربی به اصفهان آمده‌ایم.

وی درباره در پیش بودن شهرآورد تهران تصریح کرد: هر بازی سه امتیاز دارد و نمی‌خواهیم صدر را از دست بدهیم و البته زیاد هم به صدر دلخوش نیستیم و آخر فصل باید صدرنشین باشیم. ما اول به سپاهان فکر می‌کنیم و بعد از آن به دربی فکر خواهیم کرد. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. دو مربی ما هم برای تمرین دادن به بازیکنان در تهران ماندند.

سرمربی استقلال درباره این‌که برخی بازیکنان مثل کرار برای این تیم حاشیه درست کردند و با حضور نویدکیا آیا می‌توانید سپاهان را شکست دهید، گفت: نویدکیا بخشی از سپاهان است، اما ما برنامه‌ای برای کل سپاهان داریم و بازیکنانی داریم باید از آنها استفاده کنیم و تا زمانی که بازیکنان در چارچوب کارهای ما کار کنند از آنها استفاده می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها