تمام کاربرانی که از رایانه‌های مک مجهز به سیستم‌عامل مک او.اس.اکس استفاده می‌کنند و ویندوز را روی دستگاه خود نصب کرده‌اند، با بوت‌کمپ (Boot Camp) آشنایی دارند.
کد خبر: ۸۴۹۴۴۹
پشتیبان‌گیری از بوت‌کمپ

به گزارش جام جم کلیک ، نرم‌افزار بوت‌کمپ ابزار رسمی منتشر شده اپل است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی سیستم‌عامل ویندوز را روی رایانه مک خود نصب کنند، اما این ابزار گاهی امکاناتی را که موردنیاز کاربران است، در اختیار آنها قرار نمی‌دهد.

یکی از مهم‌ترین این امکانات نیز تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز یا پوشه‌های ویندوزی کاربر است.

به‌عنوان مثال چنانچه مشکلی برای هارد‌دیسک شما رخ دهد، نمی‌توانید نسخه پشتیبان ویندوز را مجدد روی هارد جدید بازگردانید یا در صورتی که بخواهید ویندوز را همراه نرم‌افزارهای نصب شده روی آن روی یک رایانه مک دیگر نصب کنید نیز راه‌حل مناسبی برای این کار وجود ندارد.

نرم‌افزار قدرتمند Winclone ابزاری با روش کار بسیار ساده برای رفع این نیاز کاربران است. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید به‌راحتی عملیات پشتیبان‌گیری از اطلاعات ویندوز و مدیریت پارتیشن ایجاد شده توسط بوت‌کمپ را به انجام برسانید.

به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید به‌راحتی پارتیشن بوت‌کمپ را کپی کرده و آن را روی دیگر رایانه‌های مک بازگردانی کنید.

همچنین می‌توانید از پارتیشن ویندوز همراه نرم‌افزارهای نصب شده روی آن یک پکیج نصبی بسازید.

سیستم‌‌های عامل ویندوز 7، 8، 8.1 و 10 روی رایانه‌های مک مجهز به سیستم‌عامل مک او.اس.اکس 10.9، 10.10 و 10.11 توسط این نرم‌افزار پشتیبانی می‌شوند.

این نرم‌افزار در سه نسخه‌ پایه، استاندارد و حرفه‌ای قابل استفاده است که نسخه‌ حرفه‌ای از تمامی امکانات اشاره شده پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید برای خرید هریک از نسخه‌های نرم‌افزار به سایت سازنده‌ آن مراجعه کرده یا با جستجو در سایت‌های دانلود فارسی‌زبان، نسخه‌ای از آن را دانلود کنید:

http://www.twocanoes.com

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها