نظر یک زن ایتالیایی در مورد ایران + فیلم

کریستینا وردینی شهروند ایتالیایی ساکن تهران در این کلیپ که در بازار تجریش ضبط شده است دیدگاه های خود را در مورد ایران بیان می کند.
کد خبر: ۸۳۱۲۶۸
نظر یک زن ایتالیایی در مورد ایران + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین، این زن در آغاز می گوید که پیامی برای ایرانی ها و ایتالیایی ها دارد. او می افزاید : شاید در مدت اخیر ایرانی ها و ایتالیایی ها تا اندازه ای به دلیل بحث و جدل ها در مورد ایران احساس ناراحتی کرده باشند.

باید تاکید کنم که ایران یک کشور فوق العاده است. بدیهی است برخی مسائل وجود دارند که باید حل شوند ، در واقع باید به فوریت حل شوند. در عین حال باید گفت که ایران اکنون به سرعت در بخش های متنوعی در حال تحول است. شاهد هستیم که در بخش های اقتصادی ، فرهنگی ، ورزشی و به ویژه توریسم این تحول کاملا ملموس است.

هم اکنون توریست های ایتالیایی زیادی و نیز خارجی های دیگر در ایران به سر می برند و توریست های بسیار دیگری نیز در حال ورود به ایران هستند. باید به نکته ای توجه کرد و آن اینکه تحت تاثیر تبلیغات منفی و غلط در مورد ایران قرار نگرفت. ایران کشوری بسیار مهمان نواز است ، مهمان نواز و گرم نسبت به خارجی ها که این خصوصیت مهمان نوازی را می توان در ایرانی ها مشاهده کرد.

من می توانم به عنوان یک زن که سال ها تنها در این کشور زندگی کرده در این مورد شهادت دهم ، من به تنهایی در ایران بسیار سفر کرده ، به بازارها ، مرکز خرید و جاهای دیگر رفته ام و هرگز کوچکترین مشکلی نداشته ام. مسلما برخی محدودیت ها وجود دارند اما این مساله به شکل های دیگر در مورد همه کشورهای جهان صدق می کند.

امیدوارم که پیام من مثبت بوده باشد ، پیامی برای صلح و به ویژه پیامی مفید برای تمام افرادی که در ماه های آتی قصد سفر به ایران را دارند. باید تاکید کنم که مسلما ایران کشوری است دیدنی و باید آن را دید.

تهران- کریستینا وردینی 28 اوت 2015

مترجم: بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها