بسکتبال ویلیام جونز - چین‎ تایپه

فیلیپین هم مقابل ایران زانو زد

جام جم ورزشی: تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیروزی برابر کره‎جنوبی در مسابقات جام ویلیام جونز، موفق شد تیم دوم چین‌تایپه را هم در روز دوم این رقابت‎ها شکست دهد.
کد خبر: ۸۳۰۷۴۸
چین‎تایپه مغلوب تیم ملی بسکتبال ایران شد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون بسکتبال ، سی و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال جام ویلیام جونز امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای روز دوم در چین‎تایپه پیگیری شد. در چارچوب این روز از رقابت‎ها تیم ملی ایران مقابل چین‎تایپه صف آرایی کرد و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 88 بر 66 شکست دهد.

برای برگزاری دیدار برابر چین‎تایپه و بنا به تصمیم درک باورمن، سرمربی تیم ملی بسکتبال مهدی کامرانی و اصغر کاردوست از ترکیب دوازده نفره تیم ملی کنار گذاشته شدند. بدین ترتیب حامد آفاق، یونس لاله‎زاده، سجاد مشایخی، جواد داوری، فرید اصلانی، سعید داورپناه، محمد جمشیدی، روزبه ارغوان، حامد حدادی، محمد حسن‌زاده،‌ بهنام یخچالی و اوشین ساهاکیان دوازده بازیکن ایران در دیدار با چین‎تایپه بودند.

تیم ملی بسکتبال ایران در حالی مقابل چین‏‎تایپه به برتری دست یافت که روز گذشته موفق به شکست کره‎جنوبی شد و باخت دیدار نهایی بازی‎های آسیایی اینچئون برابر این تیم را جبران کردند.

تیم ملی بسکتبال روز دوشنبه سومین دیدار خود در مسابقات جام ویلیام جونز را برابر ژاپن برگزار می‎کند. این دیدار ساعت 11:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

امروز و پیش از دیدار دو تیم ایران و چین‎تایپه، تیم‎های کره‌جنوبی و ساهالین روسیه برای برگزاری اولین دیدار روز دوم مسابقات جام ویلیام جونز برابر هم صف‎آرایی کردند که طی آن نماینده روسیه با نتیجه ۸۶ بر ۸۴ صاحب برتری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها