فوتبال اروپا

فا‌ن‌خال به دنبال یک مهاجم بزرگ

سران منچستریونایتد پس از فروش روبین فان‌پرسی به فنرباغچه، قرارداد قرضی رادامل فالکائو را نیز دائمی نکردند تا این مهاجم کلمبیایی از چلسی سر درآورد. این تیم در حال حاضر با نداشتن یک مهاجم نوک بزرگ در ترکیب خود رو به روست اما لوئیس فان‌خال می‌گوید برای همه سورپرایز دارد.
کد خبر: ۸۱۸۴۸۳

سرمربی شیاطین سرخ در پاسخ به این این سوال که آیا نگران خط حمله تیمش هست یا نه گفت: ما وین رونی را در اختیار دارم که می‌تواند در نقش مهاجم به میدان برود. در طول فصل گذشته همه رسانه‌ها به این خاطر که از رونی در خط میانی استفاده می‌کردم، از من انتقاد کردند، اما حال که او را به خط حمله بازگرداندم، این سوال را از من می‌پرسید. نمی‌دانم از من چه می‌خواهید. البته ما خاویر هرناندس و جیمز ویلسون را هم داریم. با این حال ممکن است برای همه یک سورپرایز هم داشته باشیم. باید پروسه این اتفاق طی شود. چیچاریتو نیز در اردوی آمریکا به ما اضافه خواهد شد. او باید توانایی‌هایش را به من ثابت کند. با این که فان‌پرسی و فالکائو از تیم ما رفته‌اند، شانس او برای قرار گرفتن در ترکیب یونایتد بیش از گذشته شده است. به همین خاطر با اطمینان می‌گویم به هیچ وجه نگران خط حمله‌ام نیستم.

مورینیو «پدرو» را نمی‌خواهد

برنامه چلسی برای دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلستان اعلام شد. مورینیو که تاکنون رادامل فالکائو و آسمیر بگوویچ را به ترکیب تیمش اضافه کرده است، تاکید کرد تنها یک بازیکن تدافعی دیگر برای تیمش نیاز دارد تا چلسی به توازنی که او دوست دارد، برسد.او همچنین تاکید کرد هیچ نیازی به جذب هافبک کناری و حفظ محمد صلاح نیز ندارد.

البته پیشنهاد 20 میلیون پوندی چلسی برای خرید جان استونز، مدافع ملی‌پوش و جوان باشگاه اورتون نیز رد شده است. از استونز به عنوان جانشین طولانی‌مدت جان تری نام برده شده است. مورینیو در این مورد گفت: تنها یک بازیکن با ویژگی‌های تدافعی می‌خواهم تا تیمم به توازنی که دوست دارم برسد. پس از آن پاسخگوی همه چیز خواهم بود. اگر یکی از بازیکنانم بخواهد باشگاه را ترک کند، خیلی زود با خروج وی از ترکیب موافقت خواهیم کرد و پس از آن تلاش می‌کنیم جانشینی برای او بیابیم. در شرایط کنونی، تصور می‌کنم تیمم توازن مناسب را دارد و اگر بازیکنی از تیمم برود، بی‌شک باید در همان پست برایش جانشین پیدا کنیم. با این‌که نام پدرو رودریگز در طول هفته گذشته بارها در ارتباط با باشگاه چلسی به گوش رسیده است، مورینیو تاکید کرد نیازی به یک هافبک در تیمش ندارد. سرمربی آبی‌های لندن در این باره گفت: اگر بازیکنی تیمم را ترک کند، آن‌گاه دنبال خرید بازیکن دیگری خواهم رفت، اما در حال حاضر نیازی به ورود هیچ بازیکنی ندارم. همه چیز باثبات است و تیمم نیز کیفیت لازم را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها