پخش مجموعه مستند« قصه‌های قدس» که در شش قسمت 30 دقیقه‌ای تولید شده است از امشب ساعت 20 از شبکه مستند آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۱۶۱۵۰
روایت «قصه‌های قدس» در شبکه مستند

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، قصه‌های قدس روایتگر تفاوت‌های تفکر صهیونیسم با یهودیت و تاثیر رسانه‌های صهیونیستی در جهان است. این مجموعه در داخل فلسطین‌اشغالی تهیه شده و در آن محدودیت‌های شهروندان فلسطینی از زبان خود یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغالی بیان می‌شود.

در این مستند تصویر می‌شود که چگونه بعضی از این یهودیان خودشان پرچم اسرائیل را آتش می‌زنند و اعتراف می‌کنند که ما نباید فلسطین را اشغال می‌کردیم یا می‌گویند، اسرائیل نامی جعلی برای این سرزمین است.

همچنین دومین قسمت از مجموعه مستند «اینک سرطان قابل درمان است» امروز ساعت 17 از شبکه مستند به مخاطبان ارائه می‌شود.

این مجموعه که در سه قسمت تولید شده به بیماری سرطان، انواع مختلف آن و علائم مرتبط با هر نوع و دشواری‌های این بیماری برای بیمار و اطرافیان وی می‌پردازد و ضمن نشان دادن تلاش دانشمندان و پزشکان برای کشف راه‌های جدید درمانی از جدیدترین دستاوردهای درمان این بیماری اطلاعات مفیدی به مخاطبان می‌دهد.

فیلم «ترند» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی وفادار امروز ساعت 18 و 30 دقیقه از شبکه مستند به نمایش درمی‌آید.

«ترند» که محصول سال 1390 مرکز سیستان و بلوچستان است به مسابقات اتومبیلرانی در پیست‌های مخصوص که از تفریحات و سرگرمی‌های مردم سیستان و بلوچستان است، می‌پردازد. شرکت‌کنندگانی که معتقدند بلوچستان به‌دلیل برخورداری از گستره وسیع مناطق کویری و سنگلاخی ظرفیت‌های بسیاری برای انجام رقابت‌های رالی بین‌المللی دارد. همچنین مستند «دنیای اسرارآمیز طلا» با نگاهی به نقش طلا از نظر سیاسی و قدرت‌طلبی در قرن اخیر امشب ساعت 22 از این شبکه پخش می‌شود. فلزی گرانبها که بیش از هر فلز دیگری انسان را شیفته و فریفته خود می‌کند. ارزش این فلز به‌دلیل دوام فوق‌العاده، زیبایی و کمیابی آن، مردم را وادار می‌کند تا به نام طلا به دروغگویی، حقه‌بازی، دزدی و حتی قتل دست بزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها