گاهی ممکن است هنگام برقراری تماس‌های صوتی با تلفن همراهتان صدای مخاطب ضعیف باشد و نتوانید متوجه حرف‌های ایشان بشوید.
کد خبر: ۸۱۵۵۰۱
صدای اسپیکر را در مکالمات موبایلی افزایش دهید

ساده‌ترین روش برای رفع این مشکل افزایش صدای اسپیکر (بلندگو) تلفن همراه است، اما بسیاری از کاربران با جستجوی چندین ساعته در تنظیمات تلفن همراه نیز نمی‌توانند گزینه‌ای برای این افزایش صدا را کشف کنند.

شما چطور؟ تا به‌حال با این مشکل بسیار ساده مواجه شده‌اید؟ آیا می‌دانید افزایش صدای اسپیکر تلفن همراه در هنگام مکالمه یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین کارها به شمار می‌رود؟

ممکن است بسیاری از شما خواسته یا ناخواسته این کار را انجام داده باشید چرا که برای انجام آن کافی است در حین مکالمه از کلیدهای کناری دستگاه که به عنوان مثال برای افزایش یا کاهش صدا هنگام پخش موزیک کاربرد دارد، کمک بگیرید.

این کلیدها هنگامی که شما در حال مکالمه با تلفن همراه باشید عملکرد افزایش یا کاهش صدای اسپیکر هنگام مکالمه را به خود اختصاص می‌دهد و تنها در این شرایط و با استفاده از این کلیدها می‌توانید صدا را افزایش دهید.

توجه داشته باشید در سیستم‌‌های عامل‌ مختلف مانند اندروید، آی.او.اس و ویندوزفون، تنظیمات مربوط به بخش صدا فقط مختص صدای زنگ، هشدار و پیام‌های اطلاع‌رسانی بوده و استفاده از قابلیت فوق فقط در زمان مکالمه امکان‌پذیر است.

همچنین در صورتی‌که صدای اسپیکر را در بیشترین حالت ممکن قرار داده‌اید، اما باز هم قصد دارید بلندی صدای پخش‌شده از اسپیکر افزایش یابد، می‌توانید از نرم‌افزارهای افزایش‌دهنده صدا با نام‌هایی مشابه Volume Booster کمک بگیرید.

با جستجوی نام این نرم‌افزارها در مارکت‌های اختصاصی سیستم‌عامل دستگاه خود براحتی می‌توانید نمونه‌ای از آنها را دانلود و استفاده کنید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها