از بالا رفتن قیمت بنزین تا تورم/ آقای شیخی گلایه کرده که گرانی و تورمی که با بالا رفتن قیمت بنزین به وجود آمده است، برای کسانی که با خودرو مشغول کار و نان درآوردن هستند، بسیار مشکل شده و فشار مضاعفی بر آنان وارد می‌کند. چرا باید با بالا رفتن قیمت بنزین، دولت کمبود بودجه خود را جبران کند؟
کد خبر: ۸۰۳۳۸۳

جاده‌های باریک/ مشهدی از اندیشه هم عنوان کرده که از مسئولان اداره راهداری اندیشه می‌خواهیم نسبت به عریض کردن جاده اتصالی شهریار به جاده مخصوص کرج اقدامات لازم را انجام دهند.

نقص سیستم آبرسانی/ حسنیان از شاهین‌شهر تاکید کرده که علت کم بودن فشار آب در شاهین‌شهر چیست؟

روی خط 162

حق حساب غیرمنصفانه/ یک شهروند هم عنوان کرده باربری‌های شهری نصف مبلغ کرایه کامیون‌های باربری را به عنوان حق کمیسیون برداشت می‌کنند. از مسئولان می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند.

متروی پرند به کجا رسید؟/ یک شهروند از پرند هم گفته با توجه به جمعیت زیاد شهر پرند، از مسئولان درخواست می‌شود در راه‌اندازی متروی تهران به پرند تسریع صورت پذیرد.

موتورسواری یا بازی با مرگ؟/ یک شهروند از ساوه هم هشدار داده موتورسواران در ساوه و زرندیه بدون کلاه ایمنی و گواهینامه در شهر و روستاهای توابع موتورسواری می‌کنند، لطفا راهنمایی و رانندگی به این موضوع رسیدگی کند.

ضامن کارمند نداریم/ یک ‌شهروند گفته برای دریافت وام 15 میلیون تومانی ساخت مسکن از یک روستایی سه نفر ضامن کارمند مطالبه می‌شود، یک روستایی از کجا باید سه نفر کارمند بیاورد؟

قانون مرخصی زایمان روی هواست/ یک ‌شهروند هم درخواست کرده که لطفا مدت زمان مرخصی زایمان را پیگیری کنید. رسانه‌ها اعلام می‌کنند 9 ماه شده است، ولی ادارات و تامین اجتماعی اعلام می‌کنند که هیچ نامه‌ای به دست ما نرسیده است.

جام‌جم: در پاسخ به این خواننده محترم باید بگوییم که هنوز این قانون در همه جا اجرایی نشده و به طور قطعی معلوم نیست که چه زمانی اجرا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها