برنامه‌های مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

دبیر ستاد مرکزی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در نشست خبری، ضمن تشریح برنامه‌های مراسم امسال گفت: روز ۱۴ خرداد، رهبر معظم انقلاب و سیدحسن خمینی در صحن اصلی حرم مطهر سخنرانی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۰۲۱۷۰

به گزارش فارس، محمدعلی انصاری اظهار کرد : پیام ما در 14 خرداد علاوه بر وحدت، همدلی و همزبانی با کسانی است که در میدان دیپلماسی با ابرقدرت‌ها دست و پنجه نرم کرده‌اند.

انصاری با بیان این که مراسم بزرگداشت امام از شب 14 خرداد با سخنرانی رئیس جمهور آغاز می‌شود، گفت: سخنرانی حجت‌الاسلام حسن روحانی در شبستان صحن شهدای حرم امام پس از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم اصلی که روز میثاق با امام و مقام عظمای ولایت است، از ساعت 9 صبح در صحن اصلی حرم مطهر برگزار شده و ما در همان روز به دست مردم از حرم امام رونمایی می‌کنیم.دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) اضافه کرد: حجت‌الاسلام سید‌حسن‌خمینی قبل از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

انصاری با بیان این که تاکنون 800 هزار نفر برای شرکت در مراسم از شهرستان‌ها ثبت‌نام کرده‌اند ، گفت: تقاضا بسیار زیاده بوده، اما به دلیل برخی محدودیت‌ها، پذیرای بیش از این زائر نیستیم.

وی در مورد ساخت حرم مطهر امام خمینی (ره) به ذکر نکاتی پرداخت و تصریح کرد: ما در ساخت حرم مطهر کمترین هزینه را کردیم و علاوه بر ساخت حرم، یک موزه نیز کنار آن ترتیب داده‌ایم که پنج تا شش ماه بعد افتتاح خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها