تیرماه گذشته لپ‌تاپی خریدم که هنوز بازی خاصی با آن انجام ندادم. می‌خواهم بدانم با آن چه بازی‌هایی را می‌توانم انجام دهم و اگر قابلیت ارتقا دارد چه قسمت‌هایی را می‌توانم ارتقا دهم.
کد خبر: ۷۹۹۸۵۰
پرسش و پاسخ: چه بازی‌هایی را با چه لپ‌تاپی می‌توان اجرا کرد؟

عماد کریمیان 24 ساله از اصفهان: البته لپ‌تاپم دو سال گارانتی دارد که یک‌سال آن گذشته و فروشنده اعلام کرده برای ارتقای RAM باید آن را در اختیار شرکت گارانتی‌کننده قرار دهم. در این صورت به نظر شما مشکلی برای لپ‌تاپم پیش نمی‌آید؟

لپ‌تاپ acer Aspire E1-570G، گرافیک Geforce 820M، پردازشگر مرکزی Core i3-3217U، حافظه‌ رم چهار گیگابایت از نوع DDR3 به همراه سیستم عامل ویندوز 8.1 است.

پاسخ کلیک: روزانه بازی‌های بسیاری منتشر می‌شود که برخی از آنها نیازمند تجهیزات سخت‌افزاری بسیار قدرتمند بوده و برخی دیگر روی رایانه‌های چند سال قبل نیز بخوبی اجرا می‌شود. باتوجه به تفاوت در حداقل نیازمندی‌های سخت‌افزاری برای اجرای بازی‌ها به‌هیچ وجه نمی‌توان باتوجه به یک سخت‌افزار حدس زد چه تعداد بازی روی آن قابل نصب است، زیرا شاید همین فردا بازی‌هایی منتشر شود که برای اجرا نیازمند حداقل پردازشگر مرکزی Core i7 باشد.

با تجربه‌ای که وجود دارد و باتوجه به مشخصات سخت‌افزاری دستگاه شما، امکان اجرای بسیاری از بازی‌ها برای شما ممکن خواهد بود، زیرا پردازشگر مرکزی و کارت گرافیک دستگاه شما نسبتا مناسب است و جز در موارد معدود مشکلی در اجرای بازی‌ها نخواهید داشت. همچنین برای ارتقا نیز پیشنهاد می‌کنیم حتما از شرکت گارانتی‌کننده کمک بگیرید، چرا که ارتقای رم نیازمند باز کردن قسمت زیرین لپ‌تاپ است و چنانچه این کار را افرادی غیر از شرکت گارانتی‌کننده انجام دهد، گارانتی دستگاه شما باطل می‌شود.

همچنین متخصصان این شرکت‌ها با اشراف کامل به دستگاه و حافظه‌ رم فعلی روی آن، همه نکات لازم برای ارتقا را در نظر گرفته و به بهترین نحو حافظه‌ دستگاه شما را ارتقا می‌دهند. (قابلیت ارتقا تا هشت گیگابایت وجود دارد) همچنین دستگاه شما قابلیت ارتقا را در بخش‌های دیگر نیز دارد، اما توصیه می‌کنیم در این موارد نیز از متخصصان فنی شرکت گارانتی‌کننده لپ‌تاپ خود کمک بگیرید، زیرا بیش از هر فرد دیگری تجربه‌ ارتقا، تعمیر و استفاده از لپ‌تاپ شما را دارند.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها