نسخه‌های غول‌آسای سرفیس مایکروسافت هم‌اندازه تلویزیون‌های بزرگ هستند

عرضه سرفیس با نمایشگر 55 و 84 اینچی

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا دو نسخه ویژه از دستگاه‌های سرفیس را روانه بازار کند که ابعادی بسیار عجیب داشته و نمایشگرهایی با ابعاد 55 و 84 اینچ خواهند داشت.
کد خبر: ۷۹۷۰۹۴
عرضه سرفیس با نمایشگر 55 و 84 اینچی

جام جم کلیک: در طول دو سال اخیر شرکت مایکروسافت در حال ایجاد بازارهای جدید برای خودش بوده است و به همین دلیل نیز بسیاری از نرم‌افزارهای این شرکت به مقاصد جدید پورت شده و دستگاه‌های این شرکت نیز با تغییر کاربری روبرو شده‌اند. در این میان محصولی که برای مایکروسافت بسیار مهم به نظر می‌رسد را باید سری سرفیس دانست. تبلت‌های این سری با جهش بسیار چشمگیری روبرو شده‌اند ولی مایکروسافت به همین امر بسنده نخواهد کرد و قصد دارد تا در سال جاری دو نسخه از سرفیس را با ابعادی بسیار بزرگ به بازار بفرستد.

این دستگاه‌ها که سرفیس هاب (Surface Hub) نام خواهند داشت در ابعاد یک تلویزیون دیواری بسیار بزرگ خواهند بود و در دو مدل 55 اینچی و 84 اینچی روانه بازار خواهند شد که مسلما استفاده از آن‌ها برای شرکت‌ها بسیار مفید خواهد بود.هر یک از این دستگاه‌ها به دو استایلوس و 100 نقطه حساس به لمس مجهز خواهند بود تا بتوان از آن‌ها استفاده چند نفره و البته دقیق کرد. همچنین رابط اصلی ارتباطی برای این دستگاه‌ها، سیستم NFC خواهد بود که موجب می‌شود تا کاربران بتوانند اطلاعات را به نوع ویژه و جدیدی به دستگاه انتقال دهند (با هل دادن اطلاعات از مبدا به سوی دستگاه مقصد به صورتی که انگار نسخه فیزیکی آن را به سوی دستگاه هل می‌دهند)

این دستگاه‌ها با قیمت‌هایی بسیار بالا روانه بازار مصرف خواهند شد و ارزان‌ترین مدل آن دارای قیمت 3 هزار دلار خواهد بود. شایان ذکر است که در ابعاد بین 55 تا 84 اینچی نیز شاهد عرضه محصولاتی مختلف خواهیم بود که هر یک بر اساس میزان کارایی‌های خود دارای قیمت منحصربه‌فرد خواهند بود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها