معرفی بازی‌های هفته

ترس پیکسلی، غرب وحشی، سفر در زمان، خطرهای دنیای آینده

در چند سال گذشته بازی‌هایی با گرافیک پیکسلی محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای بین گیمرها پیدا کرده‌اند و تقریبا هر ماه چند بازی با بهره‌گیری از این گرافیک در سبک‌های مختلف عرضه‌ می‌شوند.
کد خبر: ۷۹۲۰۲۵
ترس پیکسلی، غرب وحشی، سفر در زمان، خطرهای دنیای آینده

Uncanny Valley عنوانی مستقل در سبک «وحشت بقا» است و مانند بازی‌های بنیانگذار این سبک، بخش معقولی از گیم‌پلی خود را به جستجوی محیط و حل کردن معماهای مختلف اختصاص داده است. بخشی از داستان آن نیز انتخابی است یعنی به دلخواه شما و این‌که چقدر به دنبال یافتن جزئیات داستان باشید برایتان آشکار می‌شود. با این‌که بازی دو بعدی است، اما اتمسفر گیرایی دارد و حتما آن را دوست خواهید داشت.

غرب وحشی

مقطعی از تاریخ آمریکا که از آن به عنوان غرب وحشی یاد می‌شود یکی از بازه‌های زمانی محبوب فیلمسازها و بازیسازهاست. با این‌که بتازگی دیگر فیلم چندانی با این موضوع تولید نمی‌شود، اما بازی‌ها هنوز به آن می‌پردازند. Wild Frontera یک بازی تیراندازی با زاویه‌ دوربین بالا به پایین است که در آن وظیفه‌ شما مبارزه کردن با موج‌های دشمنان و غول‌آخرهای استثنایی است تا نهایتا بتوانید راه گریز خود را به سمت مرز باز کنید. اگر دنبال یک بازی چالش‌برانگیز با اکشن سریع هستید، می‌توانید این عنوان را برای PC تهیه و تجربه کنید.

سفر در زمان

بازی The Perils of Man که در سبک معمایی اشاره و کلیک تولید شده داستان دختری به نام آناست که یک روز ناغافل هدیه‌ای از پدر مفقود شده‌اش دریافت می‌کند و درگیر ماجرای رازآلودی می‌شود که او را به سفر در زمان می‌کشاند. در نهایت او باید تصمیم بگیرد آینده‌ قابل پیش‌بینی، نفرینی برای انسان‌هاست یا دستاوردی ارزشمند برای بشریت به شمار می‌رود؟

خطرهای دنیای آینده

اگر از دوستداران بازی‌های مخفی‌کاری هستید، بازی‌های Solarix و Stealth Inc 2برای شماست. Solarix عنوانی ترسناک با فضای علمی ـ تخیلی است و مراحل آن به گونه‌ای طراحی شده‌ که بازیکنان به انتخاب خود می‌توانند آنها را به‌صورت مخفی‌کاری یا پر زد و خورد و اکشن پیش ببرند. در دومین بازی یعنی Stealth Inc 2: A Game of Clones نیز هدایت یک کلون را به عهده دارید که در تلاش است از یک تاسیسات آزمایشی فوق پیشرفته که اهدافی شیطانی را دنبال می‌کند، بگریزد. نسخه‌ اول این بازی که سبک آن پازل سکوبازی است، محبوبیت زیادی به دست آورد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها