دوچرخه یکی‌ از وسایل‌ نقلیه‌ای است که استفاده از آن خطراتی را به دنبال خود دارد. یقیناً در شهر‌هایی با جمیت بالا و شلوغ که مسیرهای جداگانه برای دوچرخه سواری‌ در نظر گرفته نشده است، استفاده از دوچرخه خالی‌ از خطر نیست.
کد خبر: ۷۸۸۷۶۷
ایمن تر دوچرخه سواری‌ کنید

جام جم کلیک: استفاده از برخی‌ وسائل جانبی مثل کلاه، دستکش مخصوص، چراغ خطر و غیره به افزایش امنیت دوچرخه سوار کمک می‌کند اما همچنان بطور کامل خطرات احتمالی‌ را از بین نمی‌برد.

در همین راستا آقای Min Keun Kwon گجتی طراحی کرده است که با ایجاد فضائی نورانی اطراف دوچرخه، سایر وسایل نقلیه را از وجود شما آگاه می‌سازد. این گجت به زیر صندلی‌ دوچرخه وصل می‌شود و با انعکاس نور به سمت چپ و راست شما بر روی زمین، هاله پر نوری را ایجاد می‌کند.

چراغ‌های به کار گرفته شده در این وسیله از نوع LED مخصوص است و باتری تعبیه شده در آن می تواند تا یک هفته شارژ را در خود نگاه دارد. با قرار دادن اشکال مختلف جلوی مسیر حرکت نور، انعکاس آن در کنار دوچرخه ظاهر می شود که البته می توان از این مزیت در جهت تبلیغ کسب کار خود استفاده کنید.

جالب است بدانید طراح این گجت در پی‌ بکارگیری پروژکتور به جای نور LED است تا کاربران بتوانند با استفاده از نرم‌افزار تلفن هوشمند خود هر عکسی را در اطراف دوچرخه خود منعکس کنند.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها