بر اساس تعدادی تصویر فاش شده، به نظر می‌رسد گوگل در حال کار روی یک شبکه‌ی اجتماعی با محوریت غذا است. هم‌اکنون نیز بسیاری از مردم تصویر غذاهای خود را در اینستگرام به اشتراک می‌گذارند؛ بنابراین چرا یک شبکه‌ی اجتماعی مخصوص برای این منظور جذاب نباشد؟
کد خبر: ۷۷۲۴۹۰
گوگل شبکه‌ی اجتماعی غذا راه‌اندازی می‌کند

به گزارش جام جم کلیک: گوگل در حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی چندان ماهر نیست. این غول جستجو هم‌اکنون در این حوزه روی +Google تمرکز کرده که بار دیگر موفق نشد آنطور که باید و شاید کاربران را به سمت خود جلب کند. اما به نظر می‌رسد گوگل شبکه‌ی اجتماعی را یکی از قطعه‌های بسیار مهم پازل خود می‌داند و قصد ندارد دست از تلاش بردارد.

پروژه‌ی جدید گوگل که در حال حاضر Tablescape نام دارد با محوریت جامعه‌ای طراحی شده که در آن به ایجاد، هم‌رسانی و کشف تصاویر فوق‌العاده‌ی غذاها پرداخته می‌شود. امروزه عکس گرفتن از هر چیز گسترش فراوانی یافته که یکی از عمومی‌ترین حوزه‌های آن مربوط به غذا است. تصاویر منتسب به نسخه‌ی اولیه‌ی Tablescape، اطلاعات بسیاری در خصوص این شبکه‌ی اجتماعی بدست می‌دهد. از جمله این اطلاعات، چینش و طرح کلی، ویژگی‌ها و حتی نکاتی برای بهبود تصویربرداری از غذا را می‌توان مثال زد. کاربران در این شبکه‌ی اجتماعی قادر خواهند بود تصویر غذای دیگران را لایک کرده، در خصوص آن نظر دهند و به دنبال کردن آن‌ها بپردازند.

زمانی که در این شبکه‌ی اجتماعی به هم‌رسانی تصویر بپردازید قادر خواهید بود نام غذا، نظر خودتان در مورد آن، موقعیت جغرافیایی و حتی تگ‌هایی نظیر #گیاهخواری #سلامت و مواردی از این دست را به آن بیافزایید. در مجموع نکته‌ی پیچیده یا چندان خاصی در این میان وجود نداشته و این شبکه‌ی اجتماعی، محلی جدید برای ارسال تصاویر و هم‌رسانی علاقه به غذا به شمار خواهد آمد. هم‌اکنون مکان‌هایی نظیر پینترست و اینستگرام به محفل صمیمی دوستداران غذا بدل شده و اکنون به نظر می‌رسد گوگل نیز به قسمتی از سهم این کیک علاقمند شده است.

هنوز مشخص نیست که سرویس Tablescape چه زمانی معرفی خواهد شد یا در کل اصلا قرار است به نتیجه‌ی نهایی برسد یا خیر.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها