بازگشت رئال مادرید به ورزشگاه گلزن کرشن

امشب نوبت به رئال مادرید قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا رسید تا کار خود را در مرحله یک هشتم نهایی فصل جدید رقابت‌های اروپایی آغاز کند؛ حریف کهکشانی‌ها تیم آلمانی شالکه است و ورزشگاه محل برگزاری مسابقه گلزن‌کرشن شهر شالکه است، همانی که فصل گذشته برای هواداران مادریدی خاطره‌ساز شد.
کد خبر: ۷۷۱۸۶۸

کهکشانی‌ها که صدر جدول رده‌بندی لالیگا را با یک امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در اختیار دارند و به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند، در حالی به خانه شالکه سفر کرده‌اند که در آخرین بازی خود دیپورتیوو لاکرونیا را 2 بر صفر شکست دادند و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کردند.

با این وجود رئال مادرید فعلی، به هیچ وجه شباهتی به رئال نیم‌فصل اول ندارد و به نظر می‌رسد که هنوز در شوک شکست 4 بر صفری که دو هفته پیش در دربی مادرید در خانه اتلتیکو متحمل شد، قرار دارد. در این میان اُفت محسوس کریستیانو رونالدو و متوقف شدن روند گلزنی این بازیکن که با جنجال گسترده رسانه‌‌های اسپانیایی علیه او (به خاطر برگزاری جشن تولد سی سالگی‌اش چند ساعت پس از باخت سنگین رئال در دربی) همراه شد، نیز مزید بر علت شده است تا مشکلات کهکشانی‌ها افزایش پیدا کند. با این حال رئالی‌ها امیدوارند کاری شبیه آنچه را که فصل گذشته در گلزنکرشن انجام دادند، تکرار کنند.

وقتی که نماینده آلمان را در خانه‌اش و در حضور بیش از 50 هزار هوادار آلمانی 6 بر یک شکست دادند و با پیروزی 9 بر 2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند. کهکشانی‌ها که فصل گذشته پس از 12 سال ناکامی در فوتبال اروپا، با هدایت کارلوآنچلوتی برای دهمین بار معتبرترین جام باشگاهی جهان و اروپا را از آن خود کردند، امسال هم با وجود ستارگانی چون ایکر کاسیاس، کریستیانو رونالدو، خامس رودریگز، کریم بنزما، تونی کروس، سرخیو راموس و گرت بیل مدعی اصلی قهرمانی هستند.

شالکه در شرایطی آماده پذیرایی از رئال مادرید می‌شود که در آخرین بازی‌اش در هفته بیست‌ویکم بوندس‌لیگا با نتیجه یک بر صفر به اینتراخت فرانکفورت باخت و با یک پله سقوط در رده چهارم جدول این رقابت‌ها قرار گرفت. مردان روبرتو دی‌متئو در این فصل از 21 بازی خود در بوندس‌لیگا ده پیروزی، هفت باخت و چهار شکست داشته‌اند و در فاصله 18 امتیازی بایرن مونیخ صدرنشین قرار دارند.

تماشای بازی امشب رئال مادرید و شالکه برای یک بازیکن جذابیت بیشتری خواهد داشت؛ رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال که بعد از ترک این تیم سال‌های پایان عمر فوتبالی‌اش را در شالکه سپری کرد. رائول در آستانه بازی حساس امشب پیش‌بینی کرد که قهرمان اروپا بیشتر از آنچه خیلی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند، در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شالکه به مشکل بر خواهد خورد.

در دیگر بازی امشب پورتو، که در مرحله گروهی صدرنشین گروه H شد، مهمان بازل سوئیس، تیم دوم گروه B است.

دیدار شالکه - رئال مادرید از ساعت23 و 15 دقیقه از شبکه 3 و جدال بازل - پورتو، ساعت23 و 15 دقیقه از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها