محمد امیری از بندرگناوه: من یک تبلت گلکسی‌نوت‌ N8000 دارم که اندروید 4.1.2 روی آن نصب است. وقتی می‌خواهم نرم‌افزار را به‌روز کنم، پیام می‌دهد آخرین آپدیت‌ها نصب شده، درحالی‌که در سایت‌های زیادی کیت‌کت 4.4 برای این مدل موجود است. آیا این نسخه به‌صورت اختصاصی باید برای ایران منتشر شود؟
کد خبر: ۷۶۶۶۳۰
پرسش و پاسخ: به‌روزرسانی آندروید در تبلت

محمد امیری از بندرگناوه: من یک تبلت گلکسی‌نوت‌ N8000 دارم که اندروید 4.1.2 روی آن نصب است. وقتی می‌خواهم نرم‌افزار را به‌روز کنم، پیام می‌دهد آخرین آپدیت‌ها نصب شده، درحالی‌که در سایت‌های زیادی کیت‌کت 4.4 برای این مدل موجود است. آیا این نسخه به‌صورت اختصاصی باید برای ایران منتشر شود؟ آیا دستگاه من از نسخه 5 اندروید هم پشتیبانی می‌کند؟ در ضمن چگونه فایلی را به‌وسیله کابل OTG به حافظه فلش انتقال دهم؟ و آخر این‌که چگونه تبلت را به رایانه وصل کنم تا شناسایی شود؟

پاسخ کلیک: تبلت شما آخرین به‌روزرسانی عرضه شده برای زبان فارسی و کشور ایران را دارد. به همین دلیل به‌روزرسانی خودکار دستگاه هیچ نسخه جدیدی برای شما پیدا نمی‌کند. شما می‌توانید از به‌روزرسانی‌های ارائه شده مناسب دیگر کشورها نیز کمک گرفته و سیستم‌عامل دستگاه خود را به‌روز کنید. با مراجعه به لینک زیر و جستجوی عبارت N8000 می‌توانید به مجموعه‌ای از فریم‌ورهای ارائه شده برای این دستگاه دسترسی یابید. برای به‌روزرسانی نیز می‌توانید با جستجو در اینترنت از انواع آموزش‌ها بهره‌مند شوید.

http://www.sammobile.com/firmwares/

درباره انتشار اندروید نسخه 5 برای دستگاه‌های مختلف هنوز خبر دقیقی در دست نیست، اما با بررسی‌هایی که انجام دادیم، می‌توانید رام غیررسمی اندروید 5 را نیز روی دستگاهتان نصب کنید. (لینک حساس به حروف کوچک و بزرگ)

http://goo.gl/7PrzhW

توجه داشته باشید مسئولیت به‌روزرسانی به رام‌های غیررسمی و استفاده از روش‌های به‌روزرسانی بجز روش‌های معمول و رایج، به عهده شماست. ممکن است دستگاه شما با مشکلاتی از جمله بوت نشدن صحیح مواجه شده یا اطلاعات ذخیره شده روی آن را از دست بدهید. بنابراین پیش از انجام هر کاری یک نسخه پشتیبان از اطلاعات ذخیره شده روی دستگاه تهیه کنید.

برای انتقال فایل به حافظه فلش با کابل OTG کافی است کابل را به درگاه یو.‌اس.‌بی تبلت متصل کرده، سپس حافظه فلش را به سر دیگر کابل متصل کنید. در ادامه با مراجعه به ابزار File manager در تبلت خود می‌توانید محتوای ذخیره شده در فلش را نیز مشاهده کرده یا با مراجعه به محتوای ذخیره شده در حافظه دستگاه و استفاده از قابلیت کپی، محتوای موردنظر را در حافظه فلش کپی کنید.

با استفاده از کابل اتصال به رایانه نیز به‌طور خودکار دستگاه شما با رایانه شناسایی شده و می‌توانید با مراجعه به My Computer، روی درایو مرتبط با دستگاه دوبار کلیک کرده و اطلاعات ذخیره شده در آن را مشاهده کنید. همچنین با استفاده از نرم‌افزارهایی همچون AirDroid نیز می‌توانید عملیات مدیریت روی دستگاه اندرویدی خود را بدون نیاز به اتصال کابل انجام دهید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
androidApp
-
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
۰
۰
سلام،برا آپدیت تب لت لنوو A300 چكار باید كرد؟
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
۰
۰
سلام من تبلت سامسونگ نوتn8000 دارم آن را ارتقادادم از 4.1.2 به 4.4.2 ولی یك مشكلی پیش آمده توی برنامه ها یااینترنت وقتی میرم بعضی مواقع تبلت خاموش وروشن میشه درضمن چندین ورژن روی آن امتحان كردم ولی درست نشده لطفا مرا راهنمایی كنید ممنون
علی
Germany
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
۰
۰
سلام من تبلت پیر گاردین مدل۷۱۱ چهار هسته دارم كه دوروز پیش دوربینش از كار افتاده وپیام گالری متوقف شده است میده چكار كنم
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
۰
۰
چرابازی کلاچ توگوشیم نصب نمی شه مینویسه نصب نشد گوشیم مدل سامسونگM31اندرویدش9

نیازمندی ها