مدیر بلک‌بری معتقد است باید مساوات نرم‌افزاری برای تمام سیستم‌های عامل همراه وجود داشته باشد.

مدیر بلک‌بری: برنامه‌نویسان باید به زور به ما کمک کنند

مرد شمارهٔ یک واحد موبایل شرکت سامسونگ تأکید کرد که برنامه‌ای برای خرید بلک‌بری ندارند. جی‌کی شین در گفتگوی خود با وال‌استریت ژورنال بر صحبت‌های هفته گذشته خود مبنی بر نبود برنامه و تصمیم برای خرید بلک‌بری از جانب سامسونگ، صحه گذاشت.
کد خبر: ۷۶۱۸۹۳
سامسونگ بلک‌بری را نمی‌خرد

به گزارش جام جم کلیک: مرد شمارهٔ یک واحد موبایل شرکت سامسونگ تأکید کرد که برنامه‌ای برای خرید بلک‌بری ندارند. جی‌کی شین در گفتگوی خود با وال‌استریت ژورنال بر صحبت‌های هفته گذشته خود مبنی بر نبود برنامه و تصمیم برای خرید بلک‌بری از جانب سامسونگ، صحه گذاشت.

آبان ماه امسال، سامسونگ و بلک‌بری از پروژه‌ای مشترک برای ساخت گوشی اندرویدی امن‌تر با استفاده از تکنولوژی ‌BES۱۲ شرکت بلک‌بری و KNOX سامسونگ خبر دادند. آقای شین در مصاحبه خود از پیشرفت پروژه Knox اظهار رضایت کرد و مدعی شد که سامسونگ ممکن است تکنولوژی‌های بیشتری از بلک‌بری را در محصولات سامسونگ به خدمت بگیرد.

بلک‌بری بیشتر از ۴۴ هزار پَتِنت ثبت‌شده در اختیار دارد که گفته می‌شد سامسونگ درصدد است با خرید این شرکت آن‌ها را تصاحب کند اما مدیر واحد موبایل سامسونگ در صحبت‌های خود مدعی شد این شرکت بیشتر از ۱۱۰ هزار پَتِنت ثبت‌شده در اختیار دارد و لزومی نمی‌بیند در این زمینه بیشتر از این سرمایه‌گذاری شود.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها