آیت الله مجتهد شبستری برای آهنگران نامه نوشت

هدیه رهبر انقلاب به حاج صادق آهنگران/تصاویر

جام جم نوا: حاج صادق آهنگران درباره پاسداشت خود و قرآنی که با دست‌خط رهبر معظم انقلاب دریافت کرد، گفت که این هدیه او را بسیار شگفت‌زده کرده است.
کد خبر: ۷۵۷۸۸۲
هدیه رهبر انقلاب به حاج صادق آهنگران/تصاویر

صادق آهنگران در حاشیه جشنواره فیلم عمار که شامگاه جمعه 19 دی ماه در سینما فلسطین برگزار شد با اشاره به هنرمندانی که از وی تقدیر کردند، گفت: من از همه عزیزانی که محبت خود را به من نشان دادند ممنون هستم البته این تقدیر در واقع از آرمان و ارزش های دفاع مقدس بود.
وی با اشاره به این مراسم پاسداشت اضافه کرد: این جشنواره نشان می دهد که دست اندرکاران آن و همچنین فیلمسازان در حوزه مسایل انقلابی پای کار هستند و چون من جزو این جمع هستم به این دلیل مرا مورد محبت خود قرار دادند.
خواننده قطعه «با نوای کاروان» با اشاره به آینده فیلمسازان جشنواره مردمی عمار بیان کرد: من آینده این جشنواره را بسیار درخشان می دانم چون امسال پنجمین دوره آن بود و من که مسئول اکران ها بودم گستردگی آنها را می دیدم که حدود 5 هزار اکران داشتند.
این مداح اهل بیت اضافه کرد: این جشنواره بستری شده است که بچه های انقلابی و ارزشی در مسیر لازم حرکت کنند و کارهای خود را ارائه دهند چون تلویزیون با این گستردگی نمی تواند این آثار و فیلم ها را نمایش دهد.
آهنگران که در این مراسم قرآنی مزین به دست خط رهبر معظم انقلاب دریافت کرد در پایان سخنان خود در این باره گفت: این هدیه مرا بسیار شگفت زده و البته خوشحال کرد و احساس کردم کارم در این سال ها مورد تایید و اثرگذار بوده است.

صدای آهنگران یادآور ارزش های اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز در پیامی از این مداح مخلص اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قدردانی کرد.
متن پیام تقدیر آیت الله مجتهد شبستری به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
آقای حاج صادق آهنگران یکی از مصادیق بارز مداحان مخلص اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و شاعران انقلابی و ولایی است. صدای حزن آور و حماسی ایشان یادآور دوران دفاع مقدس و ارزش های اسلامی و مظلومیت خاندان رسالت است. مزید توفیقات آن برادر عزیز و سایر شعراء و مداحان با اخلاص و متدین و ولایتمدار را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.
والسلام علیکم و رحمه الله
محسن مجتهد شبستری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها