سیستم‌عامل‌های جدید اسمارت‌فون‌ها در سال 2015

سیستم عامل‌های جدیدی که باید منتظر دیدن آن‌ها در سال 2015 باشیم، Android One ،FireFox OS و یا تایزن هستند که انتظار می‌رود روند رو به رشدی را در این سال طی کنند.
کد خبر: ۷۵۴۸۹۰
سیستم‌عامل‌های جدید اسمارت‌فون‌ها در سال 2015

به گزارش جام جم کلیک: سیستم عامل‌های جدیدی که باید منتظر دیدن آن‌ها در سال 2015 باشیم، Android One ،FireFox OS و یا تایزن هستند که انتظار می‌رود روند رو به رشدی را در این سال طی کنند.

اسمارت فون‌هایی که برای اولین بار با این پلتفرم عرضه می‌شوند، باید با ویژگی‌های خاصی که دارند، بتوانند نظرات کاربران متوقع این روزهای بازار را به خود جلب کنند.

این روزها، اسمارت فون‌هایی که با قیمت‌هایی پایین و البته امکاناتی مناسب در بازار عرضه می‌شوند، کار را برای محصولات تاپ کمی سخت کرده اند. حال محصولات جدیدی که قرار است با این پلتفرم‌های جدید وارد بازار شوند، محدوده قیمتی پایینی داشته و قیمت آن‌ها بین 50 تا 100 دلار است.

به گزارش یکی از منابع خبری معتبر، محصولات تاپ بازار توانستند حدود 38 درصد کل فروش اسمارت فون‌های نیمه سوم سال 2014 را به خود اختصاص دهند. محققین معتقدند با شرایط فعلی، این رقم تا سال 2018، به طور قطعی 10 درصد کاهش خواهد یافت.

تفاوت قیمتی موجود بین اسمارت فون‌های پایین رده و پرچم‌دار، به قدری است که هم اکنون، گروهی از کاربران ترجیح می‌دهند به جای استفاده از گوشی‌های گران قیمت، به سمت اسمارت فون‌های ساده و خوش قیمت بازار بروند.

اسمارت فون‌های جدید گوگل که با Android One عرضه خواهد شد، در نیمه اول سال 2015 و با همکاری برندهای HTC ،Asus ،Acer و لنوو تولید و عرضه می‌شوند. این محصولات اکثرا از پردازنده‌های مدیاتک و کوالکام استفاده خواهند کرد.

در اولین قدم سامسونگ نخستین محصول تایزنی خود با نام Z1 را در تاریخ 18 ژانویه و در کشور هند رونمایی می‌کند.

موزیلا و همکارانش نیز در نظر دارند تا 14 مدل گوشی که از پلتفرم FireFox بهره می‌برد، در 30 کشور مختلف جهان عرضه کنند. برخی از این مدل‌ها تنها 30 دلار قیمت دارند! فوق العاده است نه؟

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها