عضو کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور دائمی کارشناسان دولت در برنامه های رسانه ملی گفت: به نظر می رسد که قبل از هر گونه انتقاد از عملکرد سازمان صداوسیما دستگاه دولتی خودش باید برنامه ای را برای گزارش عملکرد قوه مجریه داشته باشد.
کد خبر: ۷۵۴۵۲۵
دولت برای انتقاد از صدا وسیما  دلیل ارائه کند

موسی عضنفرآبادی نماینده بم در گفتگو به خبرنگار جام جم آنلاین افزود: صداوسیما تلاش کرده آنچه را که در دولت اتفاق می‌افتد در سطح ملی منتشر کند اما مشخص نیست که چرا جناب آقای رئیس جمهور با نادیده گرفتن چنین عملکردی، به انتقاد از انعکاس اخبار دولت در صدا و سیما می‌پردازد.

وی با اشاره به پخش مناظرات دولتی در همه شبکه های رسانه ملی گفت: فکر می کنم صداوسیما حتی بیش از اندازه به پخش اخبار دولت پرداخته است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور دکتر نهاوندیان، دکتر نوبخت و حتی شخص آقای رییس جمهور و دیگر وزرا کلیدی ،به صورت دائمی در همه شبکه های تلویزیونی قابل رویت است و اینجا جای سوال دارد که بپرسیم کدام عملکرد دولت منعکس نشده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بهتر است کسانی که انتقاد می‌کنند خودشان بگویند مانع موجود در کجاست؟و برای سخنانشان دلیل و عدله داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها