واکنش مجلس به سخنان رییس جمهور - 1

پژمان فر: صدا و سیما تمام قد در خدمت دولت است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اظهارات اخیر رئیس جمهوری در باره صدا و سیما را ناشی از انتظارات بیش از حد از این سازمان دانست و گفت: صدا و سیما و دیگر رسانه ها تمام قد در خدمت دولت هستند و خدمات دولت را به خوبی منعکس می کنند.
کد خبر: ۷۵۳۸۰۹
پژمان فر: صدا و سیما تمام قد در خدمت دولت است

نصرالله پژمان فر امروز دوشنبه در گفت و گو با جام جم آنلاین در واکنش به انتقادات روز گذشته دکتر حسن روحانی از عملکرد صدا و سیما افزود: این سطح از همراهی رسانه ای با دولت یازدهم را در هیچ دولت دیگری ندیده ایم.

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به این که دولت در برخی بخش ها ضعف هایی دارد و مردم نگران این کاستی ها هستند، تصریح کرد: صدا سیما این نگرانی های عمومی را منعکس می کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:" من فکر می کنم رئیس جمهور از انعکاس نقاط ضعف دولت دلخور است که چنین انتقادی را مطرح کرده در حالی که پوشش خبری این مسایل و مشکلات در کنار انعکاس اقدامات دولت در خدمت رسانی به مردم و واقع بینی در امور اجتماعی جزو وظایف اصلی رسانه ملی است و صداوسیما در این زمینه فعالیتهای خوبی داشته است.»

رییس جمهوری روز گذشته در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه و تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی ضمن تشریح اقدامات دولت در این بخش، به انتقاد از رسانه ها بویژه صداوسیما پرداخت و آن را متهم کرد که «حرکات بسیار خوب» و «کارهای بزرگ دولت» را منعکس نمی کند.

حجت الاسلام روحانی گفت:«... رسانه‌ها خیلی به دولت کمک نمی‌کنند. صدا و سیما در انتقادات - که ما انتقادات را قبول داریم - صد در صد از انتقاد از دولت استفاده می‌کند و ...، اما در بیان خدمات دولت نمی‌دانم چه طوری است که زبان آن حرکت نمی‌کند که بیاید و بگوید که دولت چه کرده، خدمات دولت چه بوده...»

وی با کنایه افزود:« یک مشکلی در این روند لابد وجود دارد، یا در دوربین‌های صدا و سیما یک مشکلی است و یا در فرستنده‌هایشان یک مشکلی است.»

رییس دولت یازدهم تصریح کرد:«شما باید بدانید که این دولت در طول ۱۶ ماه، کاری که در زمینه آب انجام داده، قطعاً در تاریخ بی‌نظیر است. کار بسیار عظیمی را شروع کرده و انجام می‌دهد که خیلی بزرگ است و سرعت و حرکت ما نسبتاً خوب است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها