نرم افزار Ginger keyboard برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا تسلط بیشتری در تایپ کردن بر روی تلفن همراه و تبلت خود داشته باشید.
کد خبر: ۷۴۹۰۸۷
نرم‌افزار موبایل: سریع‌تر و دقیق‌تر تایپ کنید

جام جم کلیک: ممکن است در هنگام تایپ به دلیل کوچک بودن دکمه‌ها تسلط کافی نداشته باشید و مجبور باشید هر کلمه را چند بار تایپ نمایید اما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید تسلط بیشتری داشته باشید که این مهم منجر به افزایش سرعت شما در تایپ نیز می‌شود.

Ginger keyboard به شما اجازه می‌دهد تا اشتباه کمتری در تایپ داشته باشید و متونی با کیفیت بسیار بالاتر را ارسال نمایید.

شما در هنگام تایپ کلمات تکراری زیادی استفاده خواهید کرد در همین راستا این نرم افزار این قابلیت را برای شما فراهم ساخته است تا کلمات پرتکرار را به لیست کلمات پیش بینی شده اضافه کنید تا در هنگام تایپ سرعت بیشتری داشته باشید.
انتخاب شکلک‌های مختلف و افزودن رنگ به نوشته‌ها باعث می‌شود تا بتوانید جملات سرگرم‌کننده ایجاد کنید.

این نرم افزار با تم‌های زیبا و متنوعی که دارد امکان انتخاب تم‌های مختلف با قابلیت سفارشی‌سازی را به صفحه کلید شما می‌دهد که لذتی دو چندان در هنگام تایپ متون خواهد داشت.

ویژگی‌های نرم افزار Ginger Keyboard عبارت است از:

امکان تشخیص و تصحیح دستور زبان، املاء و اشتباهات ویرایشی، کشف روش‌های متناوب برای نوشتن متن، ترجمه متن به بیش از 40 زبان مختلف، مترادف‌های متنی و تعاریف، متن‌خوانی به‌صورت صوتی، افزودن قالب پیش فرض جهت تسریع در تایپ، به اشتراک گذاشتن متون خود در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد یک دیکشنری شخصی همراه با افزودن زبان عامیانه، نام‌ها، مکان‌ها و...
قابل ذکر است صفحه کلید این نرم افزار قابلیت پشتیبانی بیش از 65 زبان را دارد.

از جمله می توان به عربی، چینی (ساده شده / سنتی)، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فیلیپینی،فرانسوی، آلمانی، عبری، هندی، اندونزی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، مالایی، فارسی، روسی، اسپانیایی، سوئدی، تایلندی، اوکراین، ویتنامی و ... اشاره کرد. در همین راستا به منظور دریافت لیست کامل به سایت http://www.gingersoftware.com مراجعه نمایید.

دانلود رایگان نرم افزار Ginger keyboard برای اندروید
دانلود رایگان نرم افزار Ginger keyboard برای iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها