ستاد عملیات ضدتروریستی در شرق اوکراین روز پنجشنبه در بیانیه ای از کشته شدن 110جدایی طلب در حملات ارتش اوکراین در دو روز اخیر خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۸۸۶
نظامیان اوکراینی 110 جدایی طلب را کشتند

در بیانیه ستاد عملیات ضدتروریستی در شرق اوکراین خاطرنشان شده است: این افراد در حمله توپخانه ای نیروهای اوکراینی در استان دونتسک کشته شده اند.

در بیانیه گفته شده است: نیروهای اوکراینی 45 مورد مواضع شبه نظامیان را در پاسخ به تیراندازی های آنها با توپخانه گلوله باران کردند.

50 نفر از شبه نظامیان در منطقه مارینسکی استان دونتسک و 60 نفر هم در منطقه پتروفکا در شرق این استان کشته شده اند.

ستاد عملیات ضدتروریستی در شرق اوکراین چهارشنبه هم در گزارشی از کشته شدن بیش از هزار شبه نظامی در نبرد با نیروهای اوکراینی در مناطق شرق این کشور خبر داده بود.

در گزارش این ستاد که در صفحه ویژه این ستاد در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر شد در مورد شبه نظامیان به قتل رسیده آمده بود: این افراد در نبردهای با ارتش اوکراین، نیروهای وزارت کشور و گردان های نیروهای داوطلب کشته شده اند.

در پی حوادثی که در یک سال گذشته به روی کار آمدن دولت غرب گرا در اوکراین انجامید، استان های روس نشین لوهانسک و دونتسک در شهر این کشور از دولت کی یف اعلام استقلال کردند.

درگیری ها میان دولت اوکراین و جدایی طلبان، براساس اطلاعات سازمان ملل تاکنون بیش از چهار هزار و 300 نفر کشته و حدود 10 هزار نفر زخمی بر جای گذاشته است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها