بازیگر فیلم «مرگ ماهی» گفت:امیدوارم جشنواره فیلم فجر امسال به دور از باند بازی‌ها و حاشیه‌ها برگزار شود.
کد خبر: ۷۴۳۷۵۸
نیکی کریمی: امیدوارم جشنواره امسال از باند بازی‌ها دور باشد
نیکی کریمی در خصوص نقش خود در فیلم سینمایی "مرگ ماهی" به کارگردانی "روح الله حجازی" گفت: فیلم برداری این فیلم سینمایی به تازگی شروع شده و قرار است که این فیلم برای سی و سومین جشنواره فجر امسال آماده و تولید شود.


وی افزود: "مرگ ماهی" داستان یک خانواده‌ را روایت می‌کند و من در این اثر در نقش "تهمینه" دختر بزرگ خانواده ایفای نقش می‌کنم که این کاراکتر به مادر خود از لحاظ عاطفی بسیار نزدیک است.

"کریمی" در خصوص تفاوت این نقش با کارهای قبلی‌اش اظهار داشت: همیشه تفاوت در شخصیت‌پردازی و جزئیات نقش وجود دارد اما من همیشه فکر می‌کنم که قرار نیست نقش ما در یک اثر 180 درجه با نقش دیگرمان متفاوت باشد اما هر نقشی جزئیاتی دارد که من به عنوان یک بازیگر می‌توانم از‌ آن جزئیات استفاده کنم تا یک کاراکتر متفاوتی را خلق کنم.

بازیگر زن دوم در خصوص حضور خود در جشنواره فجر امسال عنوان کرد: من یک فیلم تحت عنوان "شیفت شب" را کارگردانی کرده‌ام، همچنین در دو فیلم "چهارشنبه 19 اردیبهشت" و "مرگ ماهی" به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده‌ام که امسال با این سه اثر در سی و سومین جشنواره فجر حضور پیدا می‌کنم.

"کریمی" در خصوص جشنواره فجر امسال اظهار داشت: امیدوارم جشنواره‌ سی و سوم حاشیه و باند بازی‌ها و مسائلی که همیشه باعث می‌شوند فیلمسازان آزرده خاطر شوند و یا احساس دوری و جدایی از کل سینمای ایران کنند، دور باشد و شاهد برگزاری جشنواره‌ای منظم و خوب باشیم.
(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها