به‌جای بخاری از سرورها برای گرم کردن منزل کمک بگیرید

گرمایش مطبوع منزل با استفاده از کامپیوتر

فصل زمستان نزدیک است وباید کم کم به فکر آماده کردن سیستم گرمایش و استفاده از بخاری باشیم. اگر شما نیز مانند ما هزینه سوخت و قبض گاز فکرتان را مشغول کرده است نگران نباشید، با ما همراه شوید تا راه حل جدیدی برای این مشکل پیدا کنیم.
کد خبر: ۷۳۸۸۰۵
گرمایش مطبوع منزل با استفاده از کامپیوتر

جام جم کلیک: فصل زمستان نزدیک است وباید کم کم به فکر آماده کردن سیستم گرمایش و استفاده از بخاری باشیم. اگر شما نیز مانند ما هزینه سوخت و قبض گاز فکرتان را مشغول کرده است نگران نباشید، با ما همراه شوید تا راه حل جدیدی برای این مشکل پیدا کنیم.

به تازگی شرکتی آلمانی با نامCloud & Heathas ایده جدیدی برای گرم کردن خانه ارایه کرده است. این شرکت به شما پیشنهاد می‌کند بخاری یا سیستم های گرمایش دیگر را کنار گذاشته و با کامپیوترهای سرور این شرکت، خانه تان را گرم نگه دارید.

همان طور که می‌دانید سرورها گرمای قابل توجهی را تولید می‌کنند تا حدی که از سیستم های سرمایش برای خنک کردن آنها استفاده می‌شود. با پیشنهاد Cloud & Heathas می‌توانید زمستان امسال را با آرامش و بدون نگرانی از هزینه بالای قبض گاز سپری نمایید. (اگر نگران هزینه برق هستید ادامه مطلب را بخوانید!)

متاسفانه این امکان رایگان نیست و در زمان نصب این کامپیوترها در منزل، از شما مبلغی دریافت می‌گردد. ولی در مقابل هزینه های سوخت ناچیز است.

هزینه های استفاده از برق و اینترنت منزل شما توسط این شرکت آلمانی تمام و کمال پرداخت خواهد شد.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها