هیچ دختری ازدواج نمی‌کند که جدا شود

ناگفته‌های جدید آزاده نامداری درباره جدایی‌اش

آزاده نامداری که می‌توان گفت مدت‌ها سکوت کرده بود و درباره جدایی خود حرفی نمی‌زد، بار دیگر در گفت‌و‌گویی بی‌هیچ پنهانکاری از این روزهای زندگی‌اش گفته، از اینکه حالا زندگی‌اش در میان‌‌ همان خبرسازی‌ها چگونه می‌گذرد.
کد خبر: ۷۳۸۶۱۶
ناگفته‌های جدید آزاده نامداری درباره جدایی‌اش

جام جم سرا به نقل از توریسم آنلاین: او درگفت‌و‌گو با مجله آهنگ زندگی ناگفته‌هایی را بیان کرده که به نوعی علت طلاق و جدایی‌اش را بیان می‌کند. در ادامه خلاصه‌ای از حرفهای آزاده نامداری را می‌خوانید:

*من ازدواج کرده بودم که زندگی کنم. با یک مهریه اندک پای سفره عقد رفتم. هیچ دختری ازدواج نمی‌کند که جدا شود. برای همین اصلا قرار نبود اینجوری شود. من وارد یک زندگی شدم که همه‌اش جنگ بود و یک عالم حاشیه و مشکلات. ببینید دو تا آدم تفاوت ساختاری دارند. اصلا یکی در یک دنیای دیگر زندگی می‌کند و دیگری در دنیای دیگری.
تفاوت دو دنیا بود. خوب ما باید این تفاوت‌ها را زود‌تر از این متوجه می‌شدیم، اما به هر حال اینجوری شد. بعد هم گفتم حالا که قرار است این زندگی را تمام کنیم، خیلی طبیعی، فرهنگی، آرام و بی‌حاشیه این کار را خواهیم کرد. اما عده‌ای که شاید لیدرشان را هم بشناسم، اجازه ندادند و آن جنگ را شروع کردند. خیلی راحت بگویم من جنگیدن به روش آن‌ها را در شان خود نمی‌دانم. اصلا اعتراض من به همین روش‌ها باعث چنین اتفاقی در زندگی‌ام شد، پس من باید به روش خودم بجنگم. جنگیدن من این است که زندگی خودم را بکنم و آرام باشم. برای همین این روز‌ها یک شغل جدید دارم، به کلینیک می‌روم و بیمار می‌بینم و این خیلی اتفاق خوبی است. لذت‌هایی دارد که تا حالا تجربه‌اش نکرده بودم.

*من با بعضی چیز‌ها کنار نمی‌آیم. نمی‌توانم تحملشان کنم. هستند هنرمندان یا چهره‌هایی که از هم جدا شده‌اند، اما این موضوع را اعلام نمی‌کنند. حالا یا به دلیل فرار از حاشیه‌ها یا تبعات اجتماعی و خانوادگی یا هر چی. یک اسمی هم برایش گذاشته‌اند؛ ازدواج سفید! من نخواستم به این شیوه تن بدهم. این کار‌ها از دست من بر نمی‌آید. من آزاده نامداری هستم و این جوری بزرگ نشده‌ام. بعضی‌ها سرزنشم می‌کنند که اگر این کار را نمی‌کردی و حرفی نمی‌زدی حالا این قدر عذاب نمی‌کشیدی، اما من راستش را گفتم، من دروغ را دوست ندارم. چون فکر می‌کنم آن شیوه اخلاقی نیست.

*بگذارید من زندگی‌ام را بکنم، این جنگ را تمام کنید لطفا. چرا یک دفعه من را از همه قانون طبیعی‌ام محروم می‌کنید. باور کنید من کاری به کار شما ندارم. من اصلا جنگیدن به شیوه شما را بلد نیستم و تازه بلد هم که باشم از این شیوه متنفرم. این همه دشمنی را بس کنید و جور دیگری وانمود نکنید.


*عده‌ای می‌خواهند از من تصویر زنی روشفکرنما را بسازند که مثلا طلاق گرفته برای اینکه خاص باشد و سوژه مطبوعات باشد. اصلا چنین چیزی نیست یک سیلی که آمد من را برد. توی این زندگی از جایی احساس کردم که خوب نمی‌شود، وقتی که نمی‌شود، قطع ارتباط کردم. این قطع ارتباط کردن بعد از وقتی که کارد به استخوان می‌رسد، هولناک نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۹
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
۱
۰
اگر زنی شوهركرد باید تا اخرش بماند بسوزد و بسازد
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
۰
۱
بابا یه اتفاقی هست كه افتاده مگه روز اول كه همدیگه رو برای زندگی انتخاب كردند امدند در تلویزیون نظر سنجی كردند كه حالا كه از هم جدا شدند باید به عالم و ادم جواب پس بدهند بذارید زندگیشون رو بكنند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
۰
۰
لطفا این موضوع را این قدر كشش ندهید. خانم نامداری هم لازم نیست اول این همه در هر مصاحبه‌ای اعلام كنند « من آزاده نامداری» هستم. همه این را می‌دانند و هنوز هم شما الگو یا برند نشده‌اید كه آن را یادآوری می‌كنید. دوم اینكه این موضوع بی اهمیت برای جامعه دارد فراموش می‌شود اما مثل اینكه خانم دوست دارند همچنان آنرا داغ نگه دارند و مرتب مصاحبه می‌كنند، آنهم با مطبوعات.... من كه شخصا ندیدم همسر سابقشان جایی در این مورد صحبتی كرده باشد.
غیرناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۰
۰
ناشناس 19:17 درزمانی كه اكثریت بانوان این كشورتحصیلكرده وروشنفكرهستنداین طرزفكرشمابسیارفناتیك وعقب مانده است!!!!!!!
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۰
۰
زندگی بدون تحقیق از زوایای مختلف و پنهان افراداخر و عاقبتش همین میشودلطفا خانم نامداری دیگر این مسئله را به فراموشی بسپارید و ماهم كم كم یادمان میرفت كه شما ازداوج كرده اید!
y
Germany
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۰
۱
آخه به مردم چه ربطی داره نخواستی زندگی كنی خوب طلاق گرفتی این همه زن و شهر طلاق میگیرن این هم رو همش دیگه هر روز بحث خانوادگی رو كه رسانه ایش نمكنن .
محمد
Malaysia
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۱
۰
با سلام . نمی دانم چرا باید چیزی كه از نظر خداوند منفور ترین حلال هاست در رسانه های ما اینجور برجسته و ارزش شود. باچاپ تصاویر همراه با لبخند قربانیان طلاق و مصاحبه ای كه توام با بیخیالی نسبت به آینده هست 2 آسیب به جامعه زده می شود: 1- طلاق به یك امر عادی در جامعه بدل می شود و زوج ها بجای پیدا كردن راهی برای آشتی اولین چیزی كه به ذهنشان می رسد طلاق است. 2- ته دل كسانی كه تمایل به ازدواج دارند خالی میشود و ترسی ناخود آگاه از دوام زندگی آینده شان پیدا می شود.
ای كاش سایت ارزشمند جام جم بیشتر متوجه رسالتی كه به عهده دارد شود و فرهنگ امید به آینده در كنار خانواده ای سرشار از نشاط را بویژه در بین جوانان رواج دهد.
افتخاری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۰
۱
لطفا كاری به كارش نداشته باشین، ازدواج سفید هم بلد نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۰
۰
هر روز در این مملكت تعداد زیادی دارند طلاق می گیرند و به زندگی ادامه می دهند شما هم یكی.مردم ایران این قدر مشكلات دارند كه دیگر مهم نیست كی ازدواج می كنه كی طلاق می گیره و یا ...خانم نامداری هم برای اینكه خودی نشان دهند و هر روز در سطر اخبار باشند این حرف ها را هر از چند گاهی میزنند تا دیده شوند.كاری شده تمام شده و رفته دیگر بس كنید.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۰
۰
اتفاقات درزندگی اجتناب ناپذیراست اصلا زندگی یعنی اتفاق / خواهرم گذشته رافراموش كن وآینده راببین فقط به خداوند توجه كن كه اوچاره سازاست واوست كه خوب وبدمارامیداند
عبد اله
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۰
۱
تجسس تو كار مردم درست نیست
مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۰
۱
شما هم مثل هزاران نفر دیگر طلاق گرفتی كسی كه تو را مجبور به ازدواج نكرده بود انتخاب خودت بود حواست را اول جمع می كردی و تنها به قاضی نمی روند چطوری تو كلینیك مشاوره می دهیم.
صدف
Germany
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۰
۱
چرا طلاق را در جامعه تبلیغ و ترویج میكنید،واقعا هدفتون چیه
مریم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۱
۱
امیدوارم آرامش داشته باشید و این حواشی یه روزی دست از سر زندگیتون برداره خانوم نامداری عزیز:)
لیلی
United States
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
۰
۱
خودتان زندگیتان را با حاشیه شروع كردید. می دانم كه نحوه ی اجرای مراسم عقد پیشنهاد آقا بود ولی شما نباید قبول می كردید و بی سر و صدا زندگیتان را شروع می كردید. هر آدمی هم جنبه ی مثبت دارد و هم منفی. كی هست كه متوجه ی بی ملاحظگی های فرزاد حسنی نشده باشد؛ ولی وقتی شما حاضر شدید كه با این آقا ازدواج كنید و آن را بلافاصله رسانه ای كنید و یك شخص مهم عاقد شما باشد فكر كردیم لابد با این خصوصیات این آقا كنار آمده اید و نكات مثبتی از شخصیت این آقا دریافته اید.
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
۰
۰
متاسفانه آدما نمی خوان قبول كنند كه چه قدر آسون می تونن از پس مشكلات شخصی بر بیان. چون راهشو بلد نیستن میگن طلاق ...
كلا ساختار فكری مرد و زن متفاوته و هر دو از دنیای دیگه هستن. خانمی كه مشاوره می ده باید دنیای مردا رو خوب بشناسه. چون نمی شناسه میگه همش جنگ و دعوا داریم. آدما باید حرمت و حریم همسراشونو حفظ كنن كه اگه شكسته بشه دیگه ساختنش واقعا بی فایده هستش.
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
۰
۰
درست .آدم باید برای خودش زندگی كنه نه برای حرف مردم
محمد
United States
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
۰
۰
خانوم نامداری.من یه پسر كرمانشاهیم.به شخصیتی توهین نمیكنم.این خبر برام ناراحت كننده نیست.اماهراتفاقی كه افتاده.كش دادنش براشما عواقبه روحی بدی داره.شمارومن بیشتر درك میكنم.امیدوارم.هرچی كه ادامه راهتونه.صمیمیت وصداقت در معنایه واقعیش باشه.
تارا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۱
باسلام بنده معتقدم هیچ كس نمیتواند راجع به زندگی خصوصی كسی نظر بدهد خانم نامداری بهتره به یك روانشناس خبره مراجعه كنید حس میكنم هر دوی شما دارای مشكلات درونی هستید ك نمیخواید باور كنید ولی با توجه ب ازدواج دوم شما قطعا مشكل حتمی ست

نیازمندی ها