از تصاویر موبایلتان ویدئو بسازید

نرم‌افزار Pics2Mov ابزاری قدرتمند با روش کار بسیار ساده برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس است که شما را قادر کند در کمتر از چند دقیقه زیباترین نماآهنگ ویدئویی را از تصاویر موردنظرتان ایجاد کنید.
کد خبر: ۷۳۵۳۱۱
از تصاویر موبایلتان ویدئو بسازید

ساخت ویدئو با تصاویر

عنوان نرم‌افزار: Pics2Mov

سیستم‌عامل: آی.او.اس 7 و بالاتر

بسیاری از کاربران معتقدند عکس خاطره‌انگیزترین چیزی است که می‌تواند وجود داشته باشد. گاهی مجموعه‌ای از عکس‌ها می‌تواند در کنار یکدیگر جذابیت بیشتری داشته باشند. به‌عنوان مثال فرض کنید مجموعه‌ای از عکس‌های کودکتان را از لحظه‌ تولد تا یک سالگی در اختیار دارید. آیا می‌دانید با تبدیل همین تصاویر به یک فایل ویدئویی می‌توانید جذابیت و ماندگاری آن را چند برابر کنید؟

برای انجام این کار در رایانه‌های رومیزی نرم‌افزارهای مختلفی طراحی شده است، اما این روزها بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند از تلفن همراه یا تبلت خود برای انجام امور مختلف کمک بگیرند و همین دلیل موجب شده است برنامه‌ قدرتمند Pics2Mov طراحی شود. نرم‌افزار Pics2Mov ابزاری قدرتمند با روش کار بسیار ساده برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس است که شما را قادر کند در کمتر از چند دقیقه زیباترین نماآهنگ ویدئویی را از تصاویر موردنظرتان ایجاد کنید.

پشتیبانی از 565 موزیک، 40 فیلتر قابل اعمال روی تصاویر، 46 افکت متحرک هنگام جابه‌جایی تصاویر با یکدیگر، 285 فونت، 1121 قاب و 194 تصویر زمینه، 22 پوسته‌ از پیش‌طراحی شده و بسیاری از موارد دیگر از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود. (لینک حساس به حروف کوچک و بزرگ)

http://goo.gl/sMQuWO

newsQrCode
برچسب ها: ویدئو نماآهنگ
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها