گفت‌وگو با هنرمندان با طعم «یک فنجان چای»

«یک فنجان چای» به تهیه‌کنندگی شاهین جمشیدی مجری برنامه تلویزیونی «گلخانه» به زودی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
کد خبر: ۷۲۷۱۲۱
گفت‌وگو با هنرمندان با طعم «یک فنجان چای»

تهیه‌کنندگی و اجرای این برنامه گفت و گو محور و 50 دقیقه ای را شاهین جمشیدی بر عهده دارد. این برنامه هر روز میزبان هنرمندانی از عرصه های مختلف بازیگری، نقاشی، خطاطی و سایر حوزه ها ، ورزشکاران و همچنین جوانان موفق و نخبه ایرانی است.

طراحی دکور این برنامه را پیمان قانع بر عهده داشته است. همچنین متن کار نیز توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود.

جمشیدی «یک فنجان چای» را فرصتی برای گفت‌وگویی دوستانه با هنرمندان و جوانان موفق ایرانی دانست و گفت: یک فنجان چای یک برنامه روتین عصرگاهی است که هر روز میزبان یکی از هنرمندان خواهد بود. این هنرمندان صرفا از حوزه تصویر و بازیگری به برنامه دعوت نمی شوند. بلکه سعی می کنیم تا نمایندگانی از همه عرصه های هنری در برنامه حضور یابند.

وی افزود: ضمن این که آیتم مهم دیگری هم برای برنامه در نظر گرفته ایم که طی آن جوانان موفق و نخبه ایرانی معرفی می شوند. کسانی که تا به حال دیده نشده اند و از جنس مردمند اما کارهای بزرگی را انجام داده اند. همچنین کسانی که فکر می کنند استعداد زیادی دارند اما تا به حال فرصت دیده شدن را پیدا نکرده اند، در بعضی قسمت ها مهمان برنامه می شوند.

مجری برنامه «سفر بخیر» درباره علت انتخاب این نام برای برنامه ادامه داد: در فرهنگ ما ایرانی ها وقتی می خواهیم یک گپ دوستانه با کسی داشته باشیم معمولا او را به نوشیدن چای دعوت می کنیم. در اینجا هم این اتفاق می‌افتد، در واقع نوشیدن چای بهانه ای می شود برای با هم بودن و حرف زدن با مهمانان برنامه. اسم و ایده این برنامه یکسالی هست که مطرح شده است. در این برنامه تلاش می کنیم تا جنس گفت وگوها متفاوت باشد و یک برنامه عصرگاهی جذاب را روی آنتن ببریم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها