در راه اعتلای سینمای ایران حرص زیادی خوردم

فرج الله سلحشور: سرطان ریه دارم؛ برایم دعا کنید

فرج الله سلحشور گفت: کسانی که فکر می‌کنند در زندگی خود با اتفاقات منحصر به فردی روبرو شده‌اند می‌توانند با ثبت این وقایع، آنها را تبدیل به فیلم و سریال کنند.
کد خبر: ۷۲۷۱۱۵
«سلحشور» سوژه‌های مردم را خریداری می‌کند

«فرج الله سلحشور» گفت: به تازگی طرحی را به مرحله اجرا درآورده ایم که در آن قصه های قابل توجه و خدامحورانه زندگی تک تک مردم ایران می تواند در آن جای بگیرد.

وی ادامه داد: قسمتی را در سایت موسسه فرهنگی تبیان فیلم طراحی کرده ایم که سیستم جامع قصه های تبیان نام دارد و کسانی که فکر می کنند جریان و ماجرای قابل توجه و منحصر به فردی در زندگی آنها روی داده که خدا نقش پررنگی دارد می توانند آن را در این پایگاه ثبت کنند.

کارگردان سریال یوسف پیامبر علیه السلام اظهار داشت: بعد از ثبت واقعه در این سایت، شورای تحقیق ما این ماجراها را بررسی می کنند و در صورت داشتن شرایط، پس از خرید قصه از صاحب آن، ماجرا به شورای فیلمنامه نویسی ارجاع می شود. در این بخش نویسندگان ما روی آن واقعه کار می کنند و فیلمنامه نوشته شده و در نهایت کارگردانی می شود.

سلحشور تصریح کرد: با این اقدام مردم ما نیز در چرخه تولید فیلم ها و سریالها قرار می گیرند و خودشان را بیشتر در این آثار می بینند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
۰
۰
سلام وخسته نباشید به شما میخواستم بپرسم كه در چرا هنوز شبكه افق واچ دی به طور رسمی كارشان را شروع نكردند و چرا خبری از شبكه مدرسه نیست كه قرار بود برای سازمان اموزش و پرورش باشه اخه قرار از مهر افتتاح بشه

پاسخ: جواب همه سوال های شما احتمالا یك مساله باشد: كمبود بودجه!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها