رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اکنون محدودیتی برای ورود افرادی که یک بار به حج تمتع مشرف شده‌اند از سوی سازمان وجود ندارد، اما هر زائری که فیش تمتع داشته و یک بار نیز مشرف شده، می‌تواند آن را به سازمان واگذار و در ازای آن سه فیش عمره دریافت کند.
کد خبر: ۷۲۶۳۰۳

سعید اوحدی در گفت‌وگو با مهر درباره این‌که برای افرادی که تاکنون چند بار به تمتع مشرف شده‌اند آیا از سوی سازمان حج محدودیتی اعمال خواهد شد یا خیر افزود: در عربستان برای مردم این کشور محدودیت‌های جدی وجود دارد زیرا دولت امکانات نرم‌افزاری کامل داشته و مانند ایران ثبت‌نام و سپرده‌گذاری وجود ندارد به همین دلیل در عربستان شاهد اعمال محدودیت‌هایی هستیم، اما در کشورهای دیگر محدودیتی برای اعزام زائرانی که تاکنون چند بار مشرف شده‌اند، وجود ندارد.

به گفته اوحدی، درخواست سازمان از این افراد این است که چنانچه در گذشته به حج تمتع مشرف شده‌اند با واگذاری فیش، زمینه تشرف را برای افرادی که مستطیع هستند و حجشان واجب است، فراهم کند.

وی تاکید کرد: این زائر می‌تواند با این کار هم ثواب واگذاری را برده و هم این‌که با سه فیشی که دارد با خانواده خود به عمره برود.

رئیس سازمان حج و زیارت در مورد شیوع بیماری‌های واگیردار در حج بیان کرد: خوشبختانه امسال با تمهیدات وزارت بهداشت عربستان و جلوگیری از ورود زائران غرب آفریقا از شیوع ویروس ابولا جلوگیری شده و هیچ موردی از این بیماری مشاهده نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها