در فرهنگ ژاپن، یکی از سنت‌های رایج شرکت‌ها برای تشکر از مشتریان خود بابت انتخاب و خرید محصولاتشان، این است که پس از خرید به وی هدیه‌ای می‌دهند و این هدیه هم معمولاً یک رول کاغذ توالت است! بتازگی یک شرکت بازاریابی در این کشور تغییراتی در بسته بندی هدایای خود داده است که توجه مشتری را بیش از پیش به خود جلب می‌کند.
کد خبر: ۷۲۳۹۲۱
هدیه میوه‌ای ژاپنی‌ها به مشتری [مجموعه‌عکس]

جام جم سرا: آژانس بازاریابی «لاتونا» رول‌های دستمال توالت اهدایی را با تصاویر ۴ میوه هندوانه، پرتقال، کیوی و توت فرنگی بسته بندی کرده است که علاوه بر زیبایی، احتمالا می‌تواند بیانگر اسانس مورد استفاده در دستمال‌ها نیز باشد!

(فارس)

ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
چه هدیه خوشگلی!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
جالبه . صنعت بسته بندی حرف اول رو می زنه
صدیق
United States
۲۰:۲۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
خیلی جالب بودن، لطفا بخش خاصی رو به موضوعات، ایده ها و تصاویر و همچنین طرح ها و طراحی های مربوط به خلاقیت اختصاص دهید كه ایده های كارآفرینی از ایران و سراسر دنیا هم بخشی از اون باشه
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
از ایران هم بزنید عسل تقلبی ابلیمو تقلبی كم فروشی گران فروشی احتكار همه اینها از ابتكارات خاص مردم ایران هستش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
توروخدامیبینی بسته بندیشونم فرهنگ.بایدم پیشرفت كنن دیگه
حیدر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
ناصر جان سخن از دل ما میگویی ؛ اگه ریشه این موضوع را جستجو كنیم فكر كنم بعلت انحصار بازار میباشد مثل خودرو كه خودروسازان داخلی با اتكا به سیاستهای محدود كننده واردات و سنگر گرفتن پشت سیاست حمایت از تولید كننده داخلی یكه تاز بلا منازع بازار داخلی و قصد نابودی مصرف كننده داخلی را دارند. مسئولین عزیز تورا خدا به فكر مصرف كننده ها باشید و این سیاستها را اصلاح كنید

نیازمندی ها