ورود میله فرمان به قفسه سینه راننده؛ وانت در برخورد با اتوبوس مچاله شد

دقایق نفسگیر در بزرگراه آزادگان؛ راننده نیسان زنده ماند [عکس]

خودروی «تیبا» گاردریل بزرگراه را بلعید |مجموعه‌عکس|

انحراف خودروی سواری تیبا از مسیر اصلی و برخورد شدید آن با گاردریل میانی بزرگراه تهران-قم، باعث مصدومیت شدید خانم راننده شد اما رانندگان خودروهای عبوری دو فرزند این زن ۳۵ ساله را بدون آسیب نجات دادند.
کد خبر: ۷۲۰۳۰۹
خودروی «تیبا» گاردریل بزرگراه را بلعید |مجموعه‌عکس|

جام جم سرا: در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید خودروی سواری با گاردریل بزرگراه خلیج فارس و واژگونی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران مأموران خود را به محل حادثه نرسیده به ورودی روستای پلائین اعزام کرد.
احمد علی زارع تیموری رئیس ایستگاه ۸۲ که در محل حادثه حضور داشت گفت: در این حادثه که به علت ناتوانی راننده در کنترل و هدایت خودروی سواری رخ داد، خودرو با گاردریل میانی بزرگراه برخورد کرده و واژگون شده بود. شدت برخورد به حدی بود که گاردریل وارد اتاقک خودرو و منجر به محبوس شدن خانم ۳۵ ساله‌ای شده بود که رانندگی آن را به عهده داشت.
وی افزود: در حالی که راننده در میان کابین در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود، آتش نشانان بسرعت با ایمن سازی مسیر، جریان برق و باطری خودرو را قطع کرده، با بکارگیری تجهیزات، اقدام به رهاسازی راننده جوان از میان آهن پاره‌ها کردند. این خانم از ناحیه سر و صورت و پا‌ها و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شدید شده بود که پس از خارج کردن وی از اتاقک تحویل امدادگران اورژانس شد.
به گزارش جام جم سرا: دو کودک خردسال نیز درون خودرو حضور داشتند که پیش از رسیدن نیروهای عملیات به کمک مردم از آن خارج شده بودند.
در پایان عملیات مذکور، آتش نشانان با استفاده از بالابر خودروی نجات، خودروی تیبا را از وسط بزرگراه به حاشیه امن منتقل کردند و تحویل پلیس راهور دادند.

(۱۲۵)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۰
سوگند
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
آخه این خانم با دو تا بچه خردسال و این سرعت بالا چی رو میخواست
ثابت كنه حالا باز خداروشكر بچه ها سالم موندن
وحید
Canada
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
وقتی دو برابر پول تیبا را بعنوان خسارت سه متر از گارد ریل پرداخت كند دیگر از سرعت مطمئنه فراتر نمی راند.
محمد
United Kingdom
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
یه تحقیق كوچولو می تونه نفش گارد ریل ها رو در كشتار جاده ای واصحا نشون بده !! لطفا صاحب منصبان بفرمایند اگر گارد ریلها از جنس لاستیك های متراكم ساخته شود چه اختلالی ایجاد می شود ؟؟؟!!!!
حرف حساب
Germany
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
حالا بره خسارتهاروبده وگازباماشینهای غیراستانداردنده
علی در جواب محمد
Netherlands
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
چرا بیراه میگی , گارد ریل در تمام جهان بصورت استاندارد مورد استفاده قرار می گیرد و همه گارد ریلهای جهان از جنس فولاد ساخته می شود گارد ریل برای حفاظت از مسیر خودروها است نه برای كوبیدن خودرو به آنها , لاستیك های متراكم انگار پیست اتومبیلرانی است كه میگویی لاستیك های متراكم
جواد
United States
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
وقتی ماشینارو بدون رعایت اصول ایمنی تغییر میدیم همین میشه. آخه گذاشتن رینگ لاستیك پهن اصولی داره فقط قشنگی نیست اونم رو ماشینی كه فاصله عرضی چرخ هاش كمه. تو رو خدا نكنید اكشنم نرونید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
علت تصادف فكر كنم كه بنر تبلیغاتی بوده باشه
اگه توجه كرده باشید زده همه برنده اند! بعد چنتا تیبا(ماشین خودشم تیبایه) به عنوان جوایز یكی بانكا معرفی میكنه!
خوب بنده خدا نگا كرده حواسش پرت شده زده به گارد ریلها
اصلن اشتباهه تبلیغات بنری در سطح شهر!
ایران
France
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
من نمیدونم چرا فوری میرید سراغ صاحب منصبا. خودتونو این جوری تبرئه می كنید؟ چرا نمیگید چرا بعضی رانندگان قوانین راهنمایی ورانندگی را رعایت نمیكنند. رعایت كنید قوانین را...
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
یه گارد ریل این بلا رو سر یه خودرو ساخت خودرو سازان محترم آورده؟؟دستشون درد نكنه .
یعقوب ( اسلامشهر )
Australia
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
تقصر از از گاردریله نه از ماشین ، مقصر از جنس راننده است :))
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۱
اگه پراید بود كه همشون میمردن
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
به نظر من پلیس باید با توجه به نوع ماشین یه حداكثر سرعتی رو تعریف كنه كه از اون بیشتر اگه كسی رفت جریمه بشه...
البته به نظر من اكثر كسایی كه اینطوری رانندگی میكنند تعادل روانی ندارند وگرنه هر ادم عاقلی میدونه كه با این ماشینای بی استانداردی كه اینا می سازن حماقت هست كه با این سرعت حركت كنه..
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
محكم بودن ماشین درسته كه برای حفظ جان مهمه اما سرعت ماشین ،رعایت كردن فاصله طولی ،رانندگی بین خطوط هم میتونه خیلی خیلی میتونه توی كم شدن تصادفات موثر باشه .كما اینكه در حادثه های اخیر خودروهای لوكس تهران ،سرنشینان ماشینها با وجود عملكرد كیسه های هوا جان خودشون رو از دست دادن.

وزیری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۱
به نظر اینجانب كه حدود پنجاه سال در كارهای راه و اتوبان وترافیك بوده ام اكثر تصادفات جاده ای و شهری سرعت بالای وسایل نقلیه است كه در مواردی كه حتی مشگل كوچكی پیش میاید امكان كنترل وسیله نقلیه را از راننده میگیرد بطوریكه در یك بزرگراه شهری از محافظ های میانه راه عبور كرده و به مسیر مقابل پرتاب میشود . با محدود كردن سرعت در آزاد راه ها و بزرگراه های شهری میتوان از مرگ سی هزار هموطن در سال كه خود یك ركورد جهانی است تا حد قابل ملاحظه ای جلوگیری كرد.
حمید
United States
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
دوستان یه بحثی هستش وقتی ما فرهنگ رانندگی نداریم مسائلی چون خودرو وجاده در مرحله بعدی قرار میگیرند بطور مثال وقتی سر چهار راه برا یه ثانیه زودتر رفتن میخواهیم بقیه را قتل عام كنیم یا در شهر مثل پیست رانندگی میكنیم و هزاران مثال دیگه .فكر كنم دیگه وقتشه یكم به خودمون بیائیم ترا خدا یك كم با احتیاط تر یه كم با گذشت بیشتر نمیشه سالیانه نفرات كمتری را به قبرستان فرستاد .از ماست كه بر ماست همین!!!!!
چرا مانباید رفتار خوب بقیه كشورها را برای امنیت و سلامت روح و جسم خودمون و سایر هموطنانمون الگو قرار بدیم !چرا
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
كاش همه خانمها ازجمله خانم من فكر نكنند دو سال از گواهینامشون گذشت 4تا كوچه از خونه تا مدرسه بچشون رفتن!!!!!راننده اتوبان و آزادراه و جاده جالوس شدن .سر همین زنم دو هفته باهام قهر بود كه گفتم تجربه آزادراهو نداری بزار من بشینم!!!!قهر كه كرد هیچ.تو شهرم رانندگی نمیكنه. مثلا منو تنبیه میكنه. از یكی شنیدم آدمای نادان خودشون تجربه میكنن.اما آدمای عاقل از تجربه دیگران بهره میبرن.به افتخار همه زنای عاقل گشور عزیزمون كه مراقب جون عزیزانشون وسرمایه های ملی كشورمون هستن.ضمنا اگه مسئولین ،خودروسازها و دیگران نبودن كیو بجای خودمون مقصر میكردیم........................
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
خدارو شكر هموشون سالم هستن
یعقوب ( اسلامشهر )
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۱
۰
حسین جان تیبا همون پرایده دیگه . فقط طرحش فرق داره .. مثل پراید حلبیه
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
۰
۰
حرف همیشگی همینه كه خانم ها در كنترل خودرو در مواقع بحرانی ناتوانند و ولقعا همینطور هم هست، سرعت عمل آقایون خیلی بیشتره
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
۰
۰
به خدا اگر به جای این ماشینهای بی ام و و پورشه ،پراید یا همین تیبا یا ماشینهای دیگه ساخت وطنی تصادف میكرد كلی بحثها وكارشناسیهای توی مجله ها وسایتهای خبری و یه برنامه با كلی كارشناس و غیروغیره توی شبكه های مختلف تلوزیونی پخش میشد نگو نپرس فقط كار ما این شده ازمحصولات خودمون ایراد گرفتن

نیازمندی ها