راننده خطاکار که در یکی از محله‌های شهرستان بیرجند واقع در استان خراسان‌جنوبی خلاف جهت حرکت می‌کرد، پس از برخورد با سه زن و هفت دانش‌آموز، دو نفر از آنها را کشت و 8 نفر دیگر را روانه بیمارستان کرد.
کد خبر: ۷۲۲۴۵۸
راننده‌ای 3 زن و 7 دانش‌آموز را زیر گرفت

به گزارش جام‌جم، ساعت 7 بامداد دیروز محدثه هفت ساله با برداشتن وسایل مدرسه در یکی از محله‌های شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی از خانه خارج شد تا نهمین روز مدرسه را کنار دوستان شاگرداولی‌اش آغاز کند.

دخترک وارد خیابان شد و همراه با دو دوستش در حالی که دست به دست هم داده بودند و مادر یکی از آنها همراهشان بود، از چند خیابان عبور کردند.

وقتی عقربه‌ها ساعت 7 و 11 دقیقه را نشان می‌داد، آنها به بلوار منتهی به دبستان پروین اعتصامی نزدیک شدند.

هنوز چند دقیقه تا زنگ مدرسه باقی مانده بود که چهار همکلاسی دیگر به آنها ملحق شدند و هنگامی که قصد داشتند از خیابان عبور کنند ناگهان خودروی پیکانی که خلاف جهت خیابان در حرکت بود، به سمتشان حرکت کرد.

سه مادری که همراه بچه‌ها بودند با به خطر انداختن جان خود سعی می‌کردند آنها را از مسیر حرکت خودرو دور کنند، اما سرعت راننده زیاد بود و فرصت هیچ واکنشی به آنها نداد.

در همین موقع راننده با مادر یکی از بچه‌ها برخورد کرد و او را به کناری انداخت. دو مادر دیگر سعی کردند خود و هفت کودک دیگر را نجات دهند، اما آنها نیز یکی پس از دیگری پس از برخورد با خودرو به کناری پرتاب شدند و راننده پس از مصدوم کردن آنها بی‌آن که توقف کند بسرعت از محل حادثه متواری شد.

با صدای فریاد و ناله‌های دختران دانش‌آموز و مادرانشان، مردم به کمک آنها شتافته و در تماس با اورژانس کمک خواستند.

دقایقی بعد اولین گروه از امدادگران که در نزدیکی یک مدرسه مستقر بود، بسرعت به محل آمده و مصدومان را به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل کردند.

با گزارش موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران انتظامی در محل حضور یافته و مشخصات راننده و خودروی حادثه‌ساز را از شاهدان عینی پرسیدند.

با شروع جستجو، ساعتی بعد خودرو شناسایی و با دستگیری راننده فراری، او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این باره به خبرنگار ما گفت: هفت دختر دانش‌آموز که هفت تا 9 ساله بودند در این حادثه همراه مادر سه نفر از دانش‌آموزان مصدوم شدند و پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند، اما متاسفانه مادر یکی از کودکان و یک دانش‌آموز به دلیل شدت صدمات وارده و خونریزی شدید جان باختند.

مجتبی خالدی افزود: وضع هفت نفر از مصدومان حادثه نیز وخیم گزارش شده است و تلاش پزشکان برای نجات آنها ادامه دارد.

هنوز از نتیجه تحقیقات پلیس از راننده خطاکار گزارشی منتشر نشده است.

مصدومیت 6 دانش‌آموز در تصادف رانندگی

در حادثه‌ای دیگر و در پی تصادف سرویس یک مدرسه در محور مرزن‌آباد ـ چالوس،راننده و شش دانش‌آموز روانه بیمارستان شدند.

به گزارش جام‌جم، ساعت 12 و 55 دقیقه دیروز شش دانش‌آموز با خودروی پیکانی که سرویس مدرسه بود به محل زندگی‌شان در یکی از روستاهای ماسال بازمی‌گشتند که این خودرو در محور مرزن‌آباد ـ چالوس با خودروی نیسان تصادف کرد و واژگون شد.

با گزارش این حادثه به سامانه 115 اورژانس، امدادگران به محل اعزام شدند و شش دانش‌آموز را که سه نفر از آنها دختر و سه نفر دیگر پسر هفت تا 10 ساله بودند همراه راننده سرویس مدرسه از درون خودرو خارج و آنها را به بیمارستان طالقانی شهرستان چالوس منتقل کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها