حادثه در جهان

مرگ 10 ترکیه‌ای در سقوط بالابر

ســـقوط یک دستگاه بالابر ساختمانی درکشور ترکیه ده کشته بر جا گذاشت.
کد خبر: ۷۱۴۵۳۵

هوئین آونی موتلو، فرماندار استانبول دراین باره گفت: این حادثه در پی سقوط یک دستگاه بالابر از ساختمانی 36 طبقه در استانبول که در حال احداث بود، رخ داد و باعث کشته شدن ده نفر شد که از آن حوالی عبور می‌کردند.

در پی این حادثه پلیس استانبول با حضور در محل تحقیق برای شناسایی مقصران حادثه را آغاز کرد./ واحد مرکزی خبر

ناپدید شدن 10 سرنشین هواپیمای کلمبیایی

هواپیمایی با ده سرنشین هنگامی که از باند فرودگاهی در جنوب کشور کلمبیا به پرواز درآمد، ناپدید شد.

این هواپیما که دو خدمه و هشت مسافر داشت پس از بلند شدن از باند فرودگاه ناپدید شد. برج مراقبت اعلام کرد، این هواپیما پس از بلند شدن از باند فرودگاه دچار حادثه شد و پس از آن ارتباطش با برج مراقبت قطع شد.

در پی این حادثه، عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما و نجات سرنشینان آن آغاز شد. وضع نامناسب جوی امکان پیشرفت در عملیات را با مشکل روبه‌رو کرده است./ ایسنا

3 کشته در سقوط اتوبوس به دره

در حادثه سقوط اتوبوس به دره در فیلیپین سه نفر کشته و 40 نفر نیز زخمی شدند.

این حادثه در شهر پاگبیلوی استان کوئزون و در یکصد کیلومتری مانیل رخ داد و اتوبوس به درون دره‌ای 35 متری، سقوط کرد.با اطلاع از موضوع، امدادگران و آتش‌نشان‌ها به محل حادثه اعزام و اجساد سه نفر را به پزشکی قانونی منتقل کردند. در ادامه عملیات امدادرسانی، 40 نفر دیگر از سرنشینان اتوبوس که بشدت زخمی شده بودند، زنده از میان آهن پاره‌های خودرو خارج و به بیمارستان منتقل شدند. بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌دهد، عمل نکردن ترمزهای این اتوبوس باعث شده که راننده کنترل خود را از دست بدهدو به دره سقوط کند.این گزارش حاکی است، وضع هشت نفر از مصدومان این حادثه وخیم است./ واحد مرکزی خبر

کشف اجساد حلق‌آویز شده 2 دانش‌آموز در هند

پلیس هند از کشف اجساد حلق‌آویز شده دو دانش‌آموز دختر از تنه یک درخت در ایالت اوتارپرادش خبر داد.

پلیس هند اعلام کرد: در پی تماس مردمی، پلیس محلی اوتارپرادش عازم محل شده و بررسی‌های اولیه نشان داد این دو دختر دانش‌آموز پس از آن‌که مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، از سوی عاملان حادثه کشته شده‌اند.

با تشکیل پرونده، ماموران به جست‌وجو برای یافتن هویت قربانیان و شناسایی خانواده‌هایشان پرداختند و مشخص شد، این دو نفر همان دانش‌آموزانی هستند که چند روز پیش وقتی از منازلشان بیرون آمده بودند مفقود شده و خانواده‌هایشان نیز گم شدن هر دوی آنها را به پلیس گزارش کرده بودند.

تحقیقات پلیس هند برای رازگشایی از این دو جنایت و دستگیری عاملان این حادثه تلخ آغاز شده است./ ایسنا

ازدواج با خواهر قاتل شرط رضایت پدر مقتول

مردی که در فلوریدای آمریکا همسر و دو فرزند خوانده‌اش را کشته و جسدشان را دفن کرده بود، دستگیر شد.همسایه‌ها که متوجه غیبت زن همسایه و فرزندانش شده بودند، موضوع را به پلیس اطلاع دادند و این مرد تحت تعقیب قرار گرفت.در ادامه تحقیقات متهم فراری به نام لوئیس دستگیر و در بازجویی به قتل همسر و دو فرزند خوانده‌اش اعتراف کرد و گفت: وقتی متوجه رابطه دوستی همسرم با یکی از همکارانش شدم، همسرم را همراه فرزندانش کشتم و اجساد آنها را دفن کردم.

در ادامه تحقیقات متهم حاضر نشد محل دفن اجساد را به پلیس نشان دهد.

پس از انتقال لوئیس به زندان، در اقدامی ناباورانه پدر زن وی به قاتل دختر و نوه‌هایش نامه نوشت که در صورت رضایت او برای ازدواج با خواهرش، تلاش خواهد کرد از زندان آزاد شود.

ماموران ابتدا گمان می‌بردند، کار پدر قربانی یک شوخی یا روشی برای گرفتن انتقام باشد، اما با بررسی متوجه شدند گفته‌های او صحت دارد و این پدر حاضر است به خاطر ازدواج با خواهر قاتل از خون دختر و نوه‌هایش که حتی هنوز اجساد آنان نیز پیدا نشده، گذشت کند. / باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها