روی موج صدا

«پنجره‌های روشن» در رادیو خانواده

برنامه‌های «پنجره‌های روشن» و «یه خونه یه دنیا حرف» امروز از رادیو خانواده پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۱۳۷۵۸
«پنجره‌های روشن» در رادیو خانواده

معصومه اسماعیل‌نژاد، مدیر طرح و تولید رادیو خانواده در این باره گفت: ما در رادیو خانواده برنامه پنجره‏های روشن را برای طرح مباحث خانوادگی طراحی کرده‏ایم که هر شب ساعت 20 پخش می‌شود. این برنامه در این هفته به مباحثی مانند مدیریت خرید در خانواده، حقوق متقابل زوجین، بررسی فیلم‌های خانوادگی، نقش کالای خانوادگی در خانواده‏ها و... می‏پردازد.

وی ادامه داد: برنامه «یه خونه یه دنیا حرف» هم هر روز ساعت 10 از رادیو خانواده پخش می‌شود. ما در این برنامه مشکلات اعضای خانواده را با کارشناسان مطرح می‏کنیم و سعی داریم پاسخ‌های شایسته خانواده ایرانی را برای این مسائل و مشکلات به‌دست بیاوریم. مسائل تربیتی کودکان و نوجوانان، روابط همسران و... از موضوعات اصلی این برنامه است.

نقد و بررسی تئاترهای صحنه

برنامه «هزار تو» امروز در رادیو نمایش به نقد و بررسی تئاترهای در حال اجرا اختصاص دارد.به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، این برنامه به تهیه‌کنندگی فریبرز گلبن و اجرای بنفشه اعرابی و طوفان مهردادیان ساعت 22 و 30 دقیقه در رادیو نمایش میزبان روزبه حسینی است و با حضور او تئاترهایی که این روزها روی صحنه است نقد و بررسی می‌شود.

روایت حدیث سلسله الذهب از رادیو تهران

به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت امام رضا(ع) برنامه «گام‌های انتظار» با روایت حدیث سلسله الذهب و نقل آموزه‌های اخلاقی امام(ع) امشب از ساعت 22 و 45 دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود.در این برنامه حدیث سلسله الذهب، حدیثی که از حضرت رضا هنگام ورود ایشان به نیشابور نقل شده است، روایت می‌شود. تبیین حدیث سلسله الذهب و پخش بخش‌هایی از فیلم ولایت عشق در این برنامه پیش‌بینی شده است.

بخش دیگری از برنامه به موضوع زندگینامه و سیره حضرت اختصاص یافته است. معرفی نام، القاب و کنیه امام(ع)، اخلاق و منش و آموزه‌های اخلاقی امام رضا(ع) از دیگر بخش‌های این برنامه است.

ولایتعهدی امام(ع) نقل و اوضاع سیاسی و اجتماعی آن دوران روایت می‌شود و درباره ارتباط ولایت با توحید و نحوه به شهادت رسیدن امام(ع) نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کلید برای کسب و کار

برنامه کلید امروز در رادیو دانش به موضوع هوش کسب و کار اختصاص دارد.این برنامه امروز میزبان ساسانی استاد دانشگاه کارآفرینی است و او درباره رونق کسب و کار، هوشمندی مدیریت اطلاعات دریافتی برای کسب و کار موفق و بازار خوب صحبت خواهد کرد. برنامه کلید به تهیه‌کنندگی لیلا مویدی و گزارشگری فرید رشیدی ساعت 17 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها