تلنگری به خود و دیگران

وای بر کم فروش وای بر فحاش

تهیه‌کننده برنامه «با اجازه» گفت: موضوع اصلی این هفته برنامه زنده "با اجازه" اهانت و فحاشی است که امروز، ۱۵ شهریور به بحث ادب و بی‌ادبی در زبان عامیانه پرداخته می‌شود و رواج بی‌ادبی در کلام نسل جوان را بررسی می‌کنیم.
کد خبر: ۷۱۳۷۱۸
واکاوی اهانت و فحاشی در شبکه سه

برنامه امروز «با اجازه» با کمی تغییر ساعت 11:15 روی آنتن شبکه سه خواهد رفت و یکشنبه16 شهریورماه به مناسبت ولادت امام رضا(ع) این برنامه پخش نخواهد شد.

دکتر سید مهدی سمائی جامعه شناس زبان، آقایان پژوهان پرستار و مرتضی رضایی نمایندگان نسل جوان از میهمانان برنامه با اجازه در روز شنبه 15 شهریورماه هستند و کتاب جرم شناسی در ادبیات آقای عباس ایمانی نیز معرفی و با ایشان ارتباط تلفنی برقرار می شود.

الهه بهبودی تهیه کننده این برنامهگفت: در این برنامه سعی می شود به این بحث پرداخته شود که چگونه نسل جوان و امروزی ما با رواج بی ادبی در کلام و گفتار روبرو است و چگونه تکنولوژی و ارتباطات و نفوذ فرهنگ های مختلف می تواند در این روند تاثیرگذار باشد که ما ادب در کلام را مقابل بی ادبی داریم .

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که تهیه کنندگی آن را الهه بهبودی و رضا منتظری مقدم بر عهده دارند. این برنامه دارای 56 قسمت 50 دقیقه ای و گفت و گو محور است که توسط مریم هاشم پور و حسین کلهر اجرا می شود.

برنامه «با اجازه» از منظری تحلیلی، اجتماعی و روان شناسانه مشکلات و مسائل اجتماعی را زیر ذره بین بررسی و واکاوی قرار می دهد و از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت 11:40 و چهارشنبه ها ساعت 11:15 از شبکه سه سیما پخش می شود. (نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها