متهمان 5 سال پیش، پس از قتل یک مرد میانسال متواری شده بودند

دستگیری 2 تبهکار قاتل در کوهستان

دو مرد جوان که در پی انتقام از یک مرد میانسال، پنج سال پیش او را با شلیک گلوله کشته بودند، روز گذشته در ارتفاعات شهرستان دورود استان لرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۱۳۱۱۹

فرمانده انتظامی شهرستان دورود در این باره به جام‌جم گفت: رسیدگی به این پرونده اوایل سال 89 هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که مردی با حضور در مرکز پلیس، از کشته شدن مرد پنجاه ساله‌ای در یکی از محله‌های شهر خبرداد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند مرد میانسال بر اثر شلیک گلوله کشته شده است.

سرهنگ هدایتالله حسنوند افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل و تلاش برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد تا این که خبر گم شدن مردی میانسال، از سوی خانواده‌اش به مرکز پلیس گزارش شد.

وی یادآور شد: ماموران با مشخصاتی که از مرد گمشده به دست آوردند، متوجه شدند مشخصات او با جسد کشف شده مطابقت دارد. خانوده وی نیز پس از دیدن جسد، هویت او را تائید کردند. در ادامه با تحقیق از خانواده مقتول معلوم شد دو جوان پیش از این با او بر سر مسائل کاری اختلاف داشته و وی را تهدید به قتل کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود خاطرنشان کرد: با به‌دست آمدن هویت این دو جوان، هر دو تحت تعقیب قرار گرفتند و معلوم شد آنها محل سکونت خود را ترک کرده‌اند.

با به‌دست آمدن این اطلاعات، ماموران پاتوق‌های احتمالی آنها را زیر نظر گرفتند، اما تلاش‌ها برای دستگیری دو متهم فراری بی نتیجه ماند تا این‌که پنج سال پس از وقوع این جنایت، ماموران سرنخ‌هایی از متهمان به دست آوردند که نشان می‌داد، آنها در کوه‌های اطراف شهرستان دورود مخفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی برای دستگیری قاتلان فراری اقدام و پس از حضور در ارتفاعات، محل را محاصره و متهمان را که در دره‌ای مخفی شده بودند، دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه آنها نیز یک قبضه سلاح کشف شد.

حسنوند گفت: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی به قتل مرد میانسال اعتراف و عنوان کردند پس از قتل زندگی مخفی داشته و با دزدی و زورگیری هزینه زندگی‌شان را تامین می‌کرده‌اند. یکی از متهمان نیز درباره انگیزه جنایت گفت، به‌دلیل اختلاف ‌کاری با مقتول، روز حادثه با به دام انداختن وی در خیابان، او را باشلیک گلوله کشته و همراه دوستم متواری شدیم.با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد تا پس از بازسازی صحنه جنایت، روانه زندان شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها