شبکه نمایش این هفته در بخش سینمای کلاسیک که ساعت یک بامداد پخش می‌شود، فیلم‌های سینماگران مطرح فرانسه را گنجانده است و فیلم‌های «دسته‌سیسیلی‌ها»، «کلاه»، «نفس دوباره»، «سامورایی»، «ارتش سایه‌ها»، «دایره سرخ» و «یک پلیس» تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۱۱۵۸
فیلم های هندی و حادثه ای شبکه نمایش

این شبکه برخلاف روال معمول خود این هفته فیلم‌های یک بازیگر یا کارگردان را در پخش ساعت 21 خود قرار نداده بلکه در این بخش فیلم‌های مختلفی از سینمای حادثه‌ای هالیوود را پخش خواهد کرد و به ترتیب از شنبه تا جمعه فیلم‌های «طعم زندگی»، «پرواز فونیکس»، «حرفتو باور می‌کنم»، «وقتی عنکبوت می‌آید»، «روز بعد از فردا»، «تعقیب کوبنده» و «دورویی» را پخش خواهد کرد.

از امروز تا آخر هفته در بخش سینمای کودک که ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می‌شود به ترتیب فیلم‌های «سینه سرخ»، «یکی هم کم نباشد»، «راز لنترن هیل»، «جنوب»، «بچه کودک و شنی»، «آلیس در سرزمین عجایب» و «میان زمین و آسمان» نمایش داده خواهد شد.

طرفداران سینمای هند و بالیوود که تابستان امسال و ساعت 17 هر روز پای ثابت برنامه‌های شبکه نمایش هستند نیز از شنبه تا جمعه می‌توانند به ترتیب فیلم‌های «به سوی دهلی»، «خاطرات بمبئی»، «حق‌السکوت»، «سرعت»، «قیام»، «نترس 1» و «نترس 2» را از این شبکه ببینند.

هر روز ساعت 19 شبکه نمایش، فیلم‌هایی از سینمای ایران را پخش می‌کند که این هفته «زندانی 707» به کارگردانی حبیب‌الله بهمنی، «ضیافت» اثری از مسعود کیمیایی، «یک‌بار برای همیشه» فیلمی از سیروس الوند، «دایره سرخ» به کارگردانی جمال شورجه، «شیر سنگی» اثری از مسعود جعفری و «آخرین پرواز» به کارگردانی احمدرضا درویش پخش خواهد شد.

ساعت 23 هر شب، شبکه نمایش جدول فیلم‌های خود را به فیلم‌های جذاب و حادثه‌ای اختصاص می‌دهد که در این هفته «موش‌های قاتل»، «تبهکار بی‌نام»، «میان زمین و آسمان»، «فرار از آلکاتراز»، «یتیم‌خانه»، «نمایش ترومن» و «شگفت‌انگیزان» پخش خواهد شد. (روابط عمومی شبکه نمایش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها