
حامد بهداد ستاره سینمای ایران که این روزها هیچ کس خبری از او به گوش نمی رسد و قرار است به زودی جدیدترین فیلمش را روی پرده سینماها با عنوان «آرایش غلیظ» ببینیم، در صفحه توئیتر خود با انتشار این عکس نسبت به چالش جهانی سطل آب و یخ موضع گرفت و این متن را نوشت:«نمی خوام غر بزنم و ایراد بگیرم! حمایت از یک بیماری خوبه، ولی کاش به جای این همه آب و ادا و اطوار، هر کسی یه شیشه آب میفرستاد برای کودکان آفریقایی!» (تی وی پلاس)

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند