متهم در بهشت زهرا (س) قصد خلع سلاح یکی از ماموران پلیس را داشت

درگیری تن به تن با دزد فراری در نیمه شب

سارق حرفه‌ای خودرو در تعقیب وگریز پلیســی در بهشت زهرا(س) با شلیک گلوله زخمی و بازداشت شد.
کد خبر: ۷۰۹۷۶۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی چند فقره سرقت از خودرو در پارکینگ‌ها در محدوده کلانتری 171 مصطفی خمینی، مالباختگان در تحقیقات اولیه به پلیس گفتند، سارق خودروی پرشیا، شخصی سیاه چهره و بلند قد بوده است.

با به دست آمدن مشخصات سارق، دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت و در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، یکی از واحدهای گشت انتظامی بامداد روز گذشته هنگام گشتزنی در قطعه 111 بهشت زهرا(س) به یک دستگاه پرشیای سفید با مشخصات مـــــتهم تحت تعقیب ظنین شده و متهم با دیدن ماموران که قصد تحقیق از او را داشتند، متواری شد.

با فرار متهم، ماموران با تعقیب وی دستور توقف دادند، اما او بدون توجه به هشدار پلیس با حرکات نمایشی و مارپیچ با سرعت زیاد سعی در قراردادن ماموران در موقعیت تصادف با دیگر خودرو‌ها را داشت.

در ادامه ماموران برای متوقف کردن راننده با رعایت قانون به کارگیری سلاح، لاستیک‌های خودرو را هدف قرار دادند که راننده مجبور به توقف دربهشت زهرا (س)شد و با پیاده شدن از خودرو با ماموران درگیر شد.

در پی این ماجرا متهم قصد خلع سلاح یکی از ماموران را داشت که از ناحیه کتف هدف اصابت گلوله قرار گرفت.

با دستگیری متهم که خود را « سیروس» معرفی می‌کرد، وی به بیمارستان هفت​تیر منتقل و در بازرسی از خودروی متهم مقادیری مواد مخدر و اموال دزدی کشف شد. سرگرد ولی‌الله سعیدی، رئیس کلانتری 205 در این باره گفت: با دستور قضایی، تحقیق از متهم ادامه یافت و معلوم شد وی یک دزد سابقه‌دار است. تحقیق از متهم در پایگاه نهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها