یوجینو لوپس، مدیر برنامه‎های الخاندرو سابه‎یا در گفت‌وگو با یک شبکه رادیویی آرژانتینی گفت: در اوج رفتن همیشه خوب است. من معتقدم ما همه کار برای تیم ملی آرژانتین انجام دادیم و اکنون زمان آن است که کار را به شخص دیگری بسپاریم. سابه یا می‌رود صرف نظر از این که چه اتفاقی می‌افتد. آرژانتین چه ببرد و چه ببازد این چرخه تمام شده است. حتی اگر اتحادیه فوتبال آرژانتین بخواهد او بماند نظر سابه‌یا متفاوت است.
کد خبر: ۶۹۵۰۴۲

روخو به بازی فینال می‌رسد

مارکوس روخو مدافع تیم ملی فوتبال آرژانتین تمرینات روز جمعه این تیم را به دلیل احساس درد در ساق و قوزک آسیب‌دیده پایش ترک کرد با وجود این می‌تواند در دیدار فینال جام‌جهانی 2014 بازی کند.در همین رابطه روزنامه ورزشی «اوله» آرژانتین نوشت: بازیکنان روز جمعه قبل از پرواز به ریودوژانیرو آخرین جلسه تمرینی خود را در بلو هوریزونته انجام دادند. در این جلسه روخو مدافع کلیدی تیم آرژانتین تمرینات را خیلی زود ترک کرد.

آرژانتینی‌ها بدون بلیت می‌آیند

حدود صد هزار آرژانتینی برای حضور در دیدار فینال جام‌جهانی 2014 راهی ریودوژانیرو شده‌اند. این مسابقه فردا در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو بین دو تیم آرژانتین و آلمان برگزار می‌شود. بر اساس گزارش دیلی میل و به نقل مسئولان برگزاری جام‌جهانی، بیشتر هواداران تیم آرژانتین بلیت این مسابقه را ندارند. همین امر نگرانی‌هایی را از احتمال درگیری بین آنها و مردم برزیل به وجود آورده است. از این رو مقامات برزیلی تصمیم گرفته‌اند برای تأمین امنیت فینال جام‌جهانی از 26 هزار سرباز، پلیس و کادر امنیت خصوصی استفاده کنند. بنابراین گزارش گفته می‌شود افرادی که قصد دارند اکنون برای خرید بلیت فینال جام‌جهانی اقدام کنند باید حدود 11000 پوند بپردازند.

مجسمه مسی مرمت شد

هفته گذشته رسانه‌های آرژانتینی خبری مبنی بر حمله عده‌ای به تندیس لیونل مسی در بوئنوس‌آیرس منتشر کردند که با واکنش‌های زیادی در سراسر جهان مواجه شد. مسئولان این شهر با دستور فدراسیون فوتبال آرژانتین اقدام به مرمت این مجسمه کردند. این اقدام در حالی صورت گرفت که آرژانتین یک روز دیگر باید در فینال جام جهانی به مصاف آلمان برود و مسئولان این کشور قصد دارند فضا را برای قهرمانی تیم‌شان در داخل آماده کرده و اتحاد خود را به دنیا نشان دهند.

لام: می‌خواهیم قهرمان شویم

فیلیپ لام معتقد است تجربه بیشتر آلمان می‌تواند به آنها در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین کمک بسیاری کند. آلمان موفق شد با در هم‌کوبیدن برزیل به فینال برسد و آرژانتین در ضربات پنالتی هلند را شکست داد. لام در کنفرانس خبری گفت: «بسیاری از بازیکنان ما تجربه میدان‌های بزرگ را با باشگاه‌‌شان دارند. این یک نکته مثبت برای ماست. هیچ‌گاه نمی‌دانید چقدر پیش می‌روید، ولی آماده‌اید و با تیمتان برای قدم‌های بعد تمرین می‌کنید. حالا منتظر فینال هستیم و به آن امید داریم. ما می‌خواهیم قهرمان جهان شویم.

بلیت فینال، 120 میلیون تومان

مسابقه برای گرفتن بلیت فینال شروع شده و کسانی هم هستند که بلیت‌هایشان را می‌فروشند. قیمت بلیت به 40 هزار دلار رسیده. مسابقه برای پیدا کردن صندلی در ماراکانا بخصوص آرژانتینی‌ها شروع شده.

کسانی که بلیت ورود به فینال را از قبل خریداری کرده‌اند این بلیت‌ها را در اینترنت در معرض فروش گذاشته‌اند. در پایگاه freemareket در آرژانتین، یک هوادار سه بلیت برای فروگذاشته است که قیمت آنها در مجموع حدود 90 هزار پوند قیمتگذاری شده است.

این قیمت 35 برابر قیمت 880 پوندی است که فیفا قیمت‌ها را فروخته. طرفدار آرژانتینی فروشنده بلیت گفته که می‌تواند بلیت‌ها را در ریودوژانیرو یا سائوپائولو تحویل دهد. بلیت‌های دیگری هم بین قیمت‌های 24 هزار و 40 هزار پوند در همین پایگاه فروخته شده است. بلیت‌هایی که بسته به محل قرار گرفت صندلی قیمت‌های متفاوت داشته‌اند.

مارویک: آلمان قهرمان می‌شود

«برت فان مارویک»‌ که در جام جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی تیم ملی هلند را به مقام نایب‌قهرمانی رساند، گفت: «آلمان فاتح جام جهانی بیستم خواهد شد. البته اگر به جای آرژانتین، هلند به بازی نهایی صعود کرده بود، می‌توانستیم مقابل ژرمن‌ها شانسی برای کسب مقام نخست داشته باشیم. لیونل مسی، گونزالو هیگواین، سرخیو آگوئرو و ازکوئیل لاوتزی مربع قدرت آرژانتینی‌ها هستند که تیم آلمان برای مهار آنها برنامه خواهد داشت.»

رضایت از میزبانی برزیلی‌ها

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ اظهار رضایت کرد و گفت: اطمینان دارم برزیل المپیک ۲۰۱۶ را نیز بخوبی میزبانی خواهد کرد. او که یکی از مقام‌های مهم ورزشی جهان بود که از بازی‌های جام جهانی فوتبال در کشور برزیل دیدن کرد. گفت: «برزیل می‌تواند از برگزاری مطلوب جام جهانی خرسند باشد. اطمینان دارم این کشور مسابقات المپیک 2016 را بخوبی برگزار خواهد کرد.» این مقام آلمانی از دولت برزیل برای آماده‌کردن امکانات ورزشی جام جهانی تشکر کرد.

همسر لو به برزیل رفت

همسر سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان برای تشویق تیم کشورش و دیدن بازی فینال جام جهانی راهی برزیل شد. «دانیلا لو» روز گذشته با پروازی از شهر فرانکفورت راهی شهر ریودوژانیرو محل انجام بازی آلمان و آرژانتین شد. وی قصد دارد در کنار همسران بازیکنان تیم ملی، شوهر و بازیکنان تیم کشورش را تشویق کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها