پشت صحنه «صاحبدلان» در شبکه مستند

پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «صاحبدلان» ساخته محمدحسین لطیفی که سال 1385 از شبکه یک پخش شد، امروز و فردا در قالب برنامه «پشت ماه» از شبکه مستند پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۳۳۶
پشت صحنه «صاحبدلان» در شبکه مستند

قسمت اول این برنامه امروز ساعت 19 و قسمت دوم آن فردا ساعت 17 از شبکه مستند پخش می‌شود. «صاحبدلان» با بازی حسین محجوب، محمد کاسبی، باران کوثری، ثریا قاسمی، مهرانه مهین‌ترابی، حمید ابراهیمی و... زندگی پیرمرد صحافی به نام سیدخلیل صحاف‌زاده را روایت می‌کند که با ورود قرآنی برای صحافی به خانه‌اش، خودش و نوه‌اش، دینا وارد ماجراهایی می‌شوند که از داستان پیامبران در قرآن الهام گرفته شده است.

شبکه مستند، با انتخاب 25 سریال رمضانی از بین 40 سریال سال‌های اخیر در گفت‌وگو با تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران آنها سراغ پشت پرده این آثار در برنامه «پشت ماه» رفته است.

میوه ممنوعه، اغماء، ملکوت، او یک فرشته بود، خانه به دوش و مثل هیچ‌کس برخی از این سریال‌ها هستند که پشت‌صحنه آنها از برنامه پشت ماه پخش می‌شود.

مستند ماجراجویانه رو در رو با زنبور غول‌پیکر هم امشب ساعت 22 از شبکه مستند پخش می‌شود.

اهالی یک قبیله نپالی قرن‌هاست که شغل دشوار و پرخطر اجدادشان را پیگیری می‌کنند؛ شکار عسل از کوهپایه‌ها! شغلی که خیلی‌وقت‌ها به قیمت جانشان تمام می‌شود، اما حتی مرگ هم آنها را از بالا رفتن ارتفاع چند ده متری با طناب بازنمی‌دارد.

در این مستند همراه با یک نوجوان نپالی می‌شویم که برای اولین‌بار همراه با پدر خود به این شکار می‌رود. شبکه مستند هر شب ساعت 22 جدیدترین مستندهای جهان را به نمایش می‌گذارد.قسمتی دیگر از سری جدید مجموعه «صداهای مخالف» که با هدف بررسی و نقد لیبرالیسم غرب و آسیب‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن در شبکه مستند سیما تولید شده، فردا از این شبکه پخش می‌شود.

صداهای مخالف در 52 قسمت 60 دقیقه‌ای جمعه‌ها ساعت 21 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود. (روابط‌عمومی شبکه مستند)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها