یک شایعه بزرگ درباره شماره 8

علی کریمی در راه آهن تغییر ذائقه می دهد؟!

علی کریمی حتی در تراکتورسازی هم نتوانست با کسی اختلاف پیدا نکند. او در حالی به تهران اسباب کشی کرده که دعوایی لفظی با مدیرعامل تراکتورسازای را پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۶۹۲۱۱۸
علی کریمی در راه آهن تغییر ذائقه می دهد؟!

به گزارش جام جم ورزشی ؛ علی کریمی تغییری نکرده، همان است که می شناسیم، فوتبالیستی که در 36 سالگی همانقدر دیگران را برنمی تابد و تحمل نمی کند که در گذشته چنین بود. او بعد از یک فصل دوباره راه تهران را در پیش گرفته تا اینبار باقی مانده آرزوهای فوتبالی خود را در راه آهن جستجو کند.

کریمی پیش از بستن بار سفر به تهران با مدیرعامل تراکتورسازان بر سر مسائل مختلف سخت جر و بحث کرد تا این نظریه که در هر تیمی و با هر کسی اختلاف پیدا می کند را تقویت کند. حالا در برابر علی کریمی راه آهن است، تیمی که عابدزاده، استیلی و باقری در آن حضور دارند. البته احتمالات دیگری هم درباره کریمی به گوش می رسد از جمله اینکه تیم آمریکایی نیویورک ردبولز او را می خواهد. خبر پیشنهاد این تیم بزرگ و معتبر آمریکایی به علی کریمی همانقدر عجیب است که مثلا بشنویم رئال مادرید و یا بارسلونا اکنون علی کریمی را در 36 سالگی می خواهند! دیگر زمانی که لیگ آمریکا همانند لیگ های حاشیه خلیج فارس محل تجمع ستاره های تاریخ مصرف گذشته بود تمام شده، اکنون این لیگ بزرگ ترین ستاره های فوتبال اروپا را می گیرد پس چه اتفاقی افتاده که این باشگاه علی کریمی 36 ساله را می خواهد؟!

سری به وب سایت رسمی این باشگاه زدیم، هر چقدر گشتیم خبری از احتمال جذب علی کریمی از سوی این باشگاه ندیدیم که البته اگر غیر از این بود تعجب می کردیم. واقعا چه کسی این شایعه را به وجود آورده است؟ طرفداران علی کریمی که هنوز می خواهند او را در تیم ملی ببیننند یا خود او؟ البته بعید است این بازار گرمی غیر حرفه ای کار علی کریمی باشد اما هر چه باشد این خبر از بیخ اشتباه بود.

البته ممکن است یک تیم دسته پایین آمریکایی همانند آنچه که داریوش یزدانی در آن مربی گری می کند مشتری کریمی باشد. کریمی پس از پرسپولیس، استیل آذین و تراکتورسازی حالا می خواهد برای راه آهن بازی کند. تیمی که هیچ تضمینی وجود ندارد علی کریمی در لیگ چهاردهم با یکی از اعضای فنی یا مدیریتی آن اختلاف پیدا نکند! هر چند که ممکن است این پرسپولیسی سابق بخواهد تغییر ذائقه بدهد و روال دیگری را در پیش بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها