رفاقت من با بازیکنان پرسپولیس بیشتر بوده

نکونام: مگر می‌شود استقلال را دوست نداشت؟

باشگاه سپاهان بیانیه داد

محرم تا ابد سپاهانی است

شایعه پیوستن محرم نویدکیا به استقلال بسیار تعجب برانگیز بود.
کد خبر: ۶۹۲۱۶۱
محرم تا ابد سپاهانی است

به گزارش جام جم ورزشی؛ با توجه به سابقه نویدکیا در سپاهان طبیعی بود که این شایعه به سرعت تکذیب شود.

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای شایعات اخیر برخی رسانه‌ها در مورد کاپیتان محرم نوید کیا را بی اساس خواند. در این بیانیه آمده است:

«مطالب مختلفی که در چند روز اخیر در مورد کاپیتان محرم نوید کیا منتشر گردیده است باعث شده موجی از شایعات، دغدغه‌های متعددی را ایجاد نماید.

شایعات مضحکی همچون رفتن کاپیتان به یکی از دو تیم پایتخت، درگیری لفظی محرم با مدیر تیم بزرگسالان و ... موضوعاتی است که به عقیده ما حتی طرح آنها در شان کاپیتان نوید کیا و باشگاه سپاهان نیست .

نویدکیایی که همیشه پرچمدار سپاهان و عشق و غیرت به این تیم و مبارزه با اجحاف و بی‌عدالتی با تیم‌های غیر پایتخت بوده چگونه می‌تواند سپاهان به عنوان خانه ابدی خود را ترک کند و به یکی از تیم‌های سرخابی بپیوندد؟

محرمی که در سخت‌ترین ایام یار با وفای سپاهان بوده و با مصدومیت‌های فراوان تیم خود را ترک نکرده و در کنار حضور موثر، در راه حل مشکلات تیم هم گام‌های موثری برداشته چطور می‌تواند با سپاهان خداحافظی کند و رهسپار تیم دیگری شود؟

چگونه اخباری غیر واقعی در مورد کاپیتان منتشر می‌شود در صورتی که محرم سفیر فرهنگی باشگاه بوده و همیشه با لطف و ادب خویش همه را شرمنده نموده است.

هواداران و حامیان باشگاه اگر اندکی بر روی این موضوعات فکر کنند متوجه می‌شوند که چقدر این شایعه‌ها بی پایه و اساس است و به طبع آن چقدر دغدغه‌های آنها بیهوده است.

محرم سپاهانی است، سپاهانی می‌ماند و هیچ کس نمی‌تواند این شناسنامه را از سپاهان بگیرد. محرم با شخصیت بزرگ و تعصب بی پایانی که دارد خط قرمز ما در بسیاری از امور است.

بهتر است شایعه سازان روند تخریبی خود را متوقف کنند. چرا که این شایعات در مورد محرم و سپاهان بیش از سایر شایعات، دروغ پردازانی که از تریبون‌هایی غیر معتبر به تکثیر این خبرهای بهت آور و بی‌پایه و اساس منتشر می‌کنند را رو سیاه می‌کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
۰
۰
این شایعه را خودتون درست كردید كی این پیرمرد را میخواهد
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
۰
۰
اصولا این دوستان اصفهانی خودشان خوب بازیكنان اصیل تیمهای دیگر(مثل جباری) را غر میزنند و شایعه هم نمیسازند ولی در دادن بازیكن به تیمهای دیگر بخصوص استقلال بسیار خسیس میشوند و زمین و زمان را بهم میدوزند!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها