کادرفنی تیم ملی تکواندوی مردان در شرایطی هفت تکواندوکار را برای شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک در کره‌جنوبی مشخص کرد که بانوان تکواندوکار قرار است برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون فردا روی شیاپ چانگ پیکارهای انتخابی بروند.
کد خبر: ۶۸۱۴۲۹

رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا و قهرمانی در این رقابت‌ها فقط یک مرحله از برنامه فشرده و جدی تیم ملی در سال جاری بود که بیژن مقانلو سرمربی تیم و شاگردانش آن را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

این تیم در ادامه باید ضمن آماده شدن برای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی، در پیکارهای گزینشی المپیک 2016 هم شرکت کند. در این بین رقابت‌های قهرمانی آزاد تکواندو در حالی از بیستم تیرماه سال جاری در شهر گینگجو کره‌جنوبی برگزار می‌شود که این پیکارها در رنکینگ جهانی وکسب سهمیه المپیک موثر است، در نتیجه تیم ملی ایران با ترکیب ابوالفضل یعقوبی، فرزان عاشورزاده، علیرضا نصردانی، مهدی خدابخشی، یوسف کرمی، احمد محمدی و مرتضی شیری در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

اما در شرایطی که کادر فنی تیم ملی پیش از این ترکیب اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را بر اساس پیکارهای انتخابی مشخص کرد و معلوم نیست تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی چگونه انتخاب خواهد شد، کادر فنی تیم ملی تکواندوی بانوان فردا رقابت‌های انتخابی این تیم را برای شرکت در بازی‌های آسیایی اینچئون برگزار می‌کند.

پریسا فرشیدی، پریسا قربانی، سوسن حاجی‌پور، سمانه رضایی، شکرانه ایزدی، اکرم خدابنده، سمانه شش‌پری، فاطمه روحانی، حنانه همتی، نفیسه رنگرززاده، آتوسا زهرابی، کیمیا علیزاده، مهسا جدی، فاطمه مصطفایی و مریم سهرابی امروز روی باسکول وزن کشی خواهند رفت و فردا در وزن‌های سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم پیکارهای انتخابی را برگزار می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها