توفان عصر جمعه تهران 90 حادثه داشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جمعه شب اعلام کرد: تاکنون 90 حادثه ناشی از توفان عصر امروز تهران به سازمان آتش نشانی گزارش شده است.
کد خبر: ۶۸۱۰۳۴
توفان عصر جمعه تهران 90 حادثه داشت

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اثر وزش باد شدید در تهران مأموران این سازمان در آماده باش کامل بسر می بردند و پس از دریافت گزارش، بلافاصله برای کمک به شهروندان عازم محل شدند.

به گفته وی، سقوط مصالح از پشت ساختمان​های درحال احداث، شکستن و سقوط درختان و تابلوها و پارگی سیم برق از مهمترین حوادث گزارش شده از توفان عصر جمعه است.

ملکی افزود: مأموران آتش نشانی از ابتدای وقوع توفان در حال آماده باش بسر می برند و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات لازم سعی می کنند خدمات لازم به مصدومان و حادثه دیدگان ارائه کنند.

برق برخی مناطق شهر تهران از جمله بخش هایی از شمال شرق پایتخت به دلیل سقوط درختان و قطع کابلهای برق خیابانها همچنان خاموش بوده و مأموران سختکوش شهرداری و اداره برق مناطق مشغول پاکسازی و ترمیم و وصل مجدد برق این مناطق هستند.

مصدومان توفان عصر جمعه تهران 11 نفر اعلام شد

رییس مرکز اورژانس تهران گفت: تاکنون 11 نفر بر اثر وزش باد شدید عصر جمعه تهران مصدوم و در بیمارستان های تهران بستری شده اند و هیچ مورد فوتی (مرگ) از این توفان تاکنون گزارش نشده است.

رضا دهقان پور افزود: چهار نفر از این مصدومان به صورت سرپایی مداوا و بقیه در بیمارستانهای لقمان، سینا، حضرت رسول (ص)، امام حسین (ع) و فیروزگر بستری شدند.

باد شدیدی که شدت آن در ایستگاه مهرآباد تهران تا 70 کیلومتر در ساعت گزارش شده، ساعت 19:20 دقیقه عصر جمعه پس از عبور از استانهای قزوین و البرز وارد تهران شد و حوالی ساعت 20:30 فروکش کرد.

این باد شدید همچنین باعث شکسته شدن برخی تابلوها و شاخه هایی از درختان تهران شده است.

روز 12 خرداد نیز توفانی با سرعت 130 کیلومتر در ساعت در تهران باعث کشته شدن پنج نفر و مصدومیت 44 نفر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها